اولویت نخست دور چهارم سفرهای استانی ، تکمیل مصوبات قبل است

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۱۲:۰۹:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

غضنفری در جمع مدیران نیشابور؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اجرای کامل مصوبات سفرهای استانی هیات دولت در دوره های یکم تا سوم ، یکی از مهمترین برنامه های دولت تا پیش از پایان دولت دهم است .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در جلسه مدیران شهرستان نیشابور اظهار کرد: دکتر ” محمود احمدی نژاد ” تاکید بسیاری بر بررسی مصوبات هیات دولت در سفرهای قبلی استانی دارد و از نظر ایشان اولویت نخست به پایان رساندن مصوبات این سفرها است .
وی با بیان اینکه ارزیابی سه سفر قبلی در دور چهارم سفرها  مورد توجه است ، تصریح کرد: رییس جمهوری برآن است تا قبل از پایان دولت دهم هیچ پروژه نیمه تمامی باقی نماند .
دکتر غضنفری در ادامه این نشست به مسائل مطرح شده درباره برخی پروژه های نیمه تمام شهرستان نیشابور گوش فراداد .
به گزارش شاتا ، پس از این نشست همچنین دیدار مردمی نماینده تام الاختیار رییس جمهوری با مردم این شهر که برگزار شد .
کمک به بهره برداری کامل افلاک نما ، احداث کتابخانه مرکزی ، فراهم شدن زمینه احداث بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی ، مشخص شدن وضعیت احداث پارک علم و فناوری ، تکمیل مجموعه انقلاب ، تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه ، ایجاد سایت نمایشگاهی ، ارایه تسهیلات به دانشکده فنی و حرفه ای ، تسریع در تاسیس بانک اصناف ، از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار چهره به چهره بود .
نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در این نشست در نامه هایی جداگانه به همتایان خود در وزارتخانه های دیگر بر پیگیری این موضوعات تاکید کرد .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۲۰۹۳۶۸۰۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.