اولویت‌بندی؛ ضرورت اجتناب ناپذیر قانون بودجه سال آینده

۲۲م آذر ،

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به ضرورت اولویت‌بندی در قانون بودجه سنواتی کشور اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید، صنعت و تقویت بخش خصوصی از اولویت‌هایی است که باید در قانون بودجه سال آینده لحاظ شود.

غلامحسین شیری امیرآبادی نماینده مردم هشترود و چاراوبماق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به ضرورت اولویت‌بندی در بودجه سال آینده کل کشور اشاره کرد و گفت: به سبب شرایط خاص اقتصادی کشور باید بودجه سال آینده اولویت‌بندی شده و طبق اولویت‌های مهم اقتصادی تدوین شود.

وی در ادامه افزود:‌ از جمله این اولویت‌ها حمایت از تولید در صنعت است که باید با اختصاص بودجه خاص سبب رفع معضلات این بخش شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: از دیگر نکات مهمی که باید در بودجه سال آینده لحاظ شود، تقویت بخش عمرانی کشور و همچنین بخش خصوصی است که باید این دو مقوله مدنظر باشد.

شیری امیرآبادی همچنین به عدم ارسال به موقع لایحه بودجه سال ۹۲ به مجلس اشاره کرد و گفت: این اقدام سبب آسیب‌پذیری بخش مالی کشور خواهد شد.

گفتنی است؛ دولت مکلف است تا پانزدهم آبان‌ماه هر سال لایحه بودجه سالانه کشور را تدوین و جهت بررسی و چکش‌کاری به مجلس ارسال کند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.