اولین تصویر انتشار یافته از فرزند شکیرا+عکس

۰۹ام بهمن ،

“نادیا ریپول” و “ویلیام مبارک” پدر و مادر شکیرا از اولین لحظات ورود او به بیمارستان برای دیدار از او به بارسلون سفر کردند. شکیرا و پیکه طوری برنامه ریزی کرده بودند که هنگام تولد اولین فرزندشان “ژرارد پیکه ” بتواند در کنار همسر و فرزندش باشد.

ممتازنیوز: “نادیا ریپول” و “ویلیام مبارک” پدر و مادر شکیرا از اولین لحظات ورود او به بیمارستان برای دیدار از او به بارسلون سفر کردند. شکیرا و پیکه طوری برنامه ریزی کرده بودند که هنگام تولد اولین فرزندشان “ژرارد پیکه ” بتواند در کنار همسر و فرزندش باشد.

از آنجایی که شکیرا طی یک عمل سزارین فرزند خود را به دنیا آورده است مدت ۳ شب در بیمارستان خصوصی واقع در شمال بارسلون بستری بود و در همین زمان خانواده اش سریعا خود را به او رساندند.

پدر و مادر او از تولد اولین نوه خود بسیار شاد می باشند و مادر شکیرا در این رابطه میگوید : میلان نوزاد زیبایی است و اصلا گریه نمیکند. شکیرا تک فرزند خانواده اش است و به همین دلیل رابطه بسیار نزدیکی با خانواده اش دارد.

پیکه میگوید علاقه زیادی به پسرش دارد و حتی زمانهایی که در کنار خانواده نیست فقط به او فکر میکند

اخیرا تصویری از نوزاد شکیرا توسط پیکه انتشار یافته است که تنها کفشهای او را نشان میدهد و منحصرا برای او طراحی شده و نامش روی آن به چشم میخورد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.