اولین نشست فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی از برگزاری اولین نشست این فراکسیون در روز یکشنبه (۸ مرداد ماه) خبر داد و گفت: در این نشست اولویتهای کاری فراکسیون را تعیین خواهیم کرد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از مجلس، دولت و دستگاههای اجرایی تشکیل شده است، گفت: درصدد هستیم با کسب نظرات خوب و کارشناسی NGO ها ، دستگاههای دولتی و وکلای ملت حرکت مناسبی در جهت حمایت و تحقق تولید ملی کار و سرمایه ایرانی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این فراکسیون در صدد بررسی مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید ملی است، افزود: امیدواریم که مجلس و دولت در جهت ارتقاء سطح تولید ملی در کشور گام برداشته و هر سه قوه در جهت تحقق شعار امسال یعنی حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش خود را به درستی ایفا کنند.

نماینده مردم شهریار ادامه داد: حمایت از تولید کنندگان توسط قوه مجریه،‌ رفع خلاء‌های قانونی توسط قوه مقننه و برخورد با مجرمان و بر هم‌زنندگان نظام اقتصادی کشور و افرادی که موجب اختلال در نظام مالی کشور می شوند در جهت تحقق شعار امسال باید صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی با بیان اینکه اولین نشست این فراکسیون روز یکشنبه (۸ مرداد ماه) برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این نشست اولویتهای کاری فراکسیون و همچنین زمان برگزاری جلسات تعیین خواهد شد.

گفتنی است ۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی هستند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.