اولین واکنش بهروان بعد از کناره گیری از سازمان لیگ ؛ کفاشیان فرق انصراف و استعفا را نمی داند!

۲۹م دیماه ،

اولین واکنش بهروان بعد از کناره گیری از سازمان لیگ ؛ کفاشیان فرق انصراف و استعفا را نمی داند!

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : صیانت به معنای حفظ کردن است اما من که با رأی مجمع انتخاب شدم کنار رفتم زیرا فوتبال ملی را بالاتر از اشخاص می‌دانم .

 به گزارش فوتبال آنلاین غلامرضا بهروان در مورد اینکه چرا از حضور تلفنی در برنامه ورزش و مردم پشیمان شد، گفت: من پشیمان نشدم فقط می‌خواستم مجری محترم برنامه ورزش و مردم از قول من مطلبی را نقل کند که این اتفاق نیفتاد و درست هم نبود که من تلفنی بخواهم صحبت کنم اما از شما می‌پرسم واقعاً‌ علی کفاشیان نامه انصراف من را ندیده است؟! اگر اینگونه است چگونه بر روی این نامه دستور داده است. من در نامه‌ام ذکر کرده بودم به خاطر صیانت از فوتبال ملی انصراف می‌دهم و معنای انصراف با استعفاء از نظر حقوقی بسیار تفاوت دارد ضمن اینکه در نامه ننوشته بودم که به خاطر صیانت از آراء انصراف می‌دهم.

وی ادامه داد: صیانت به معنای حفظ کردن است اما من که با رأی مجمع انتخاب شدم کنار رفتم زیرا فوتبال ملی را بالاتر از اشخاص می‌دانم و بخاطر صیانت از فوتبال ملی این کار را کردم. فوتبال متعلق به مردم است پس بهتر است همیشه راست بگوییم هر چند به ضرر ما باشد.

رئیس سابق سازمان لیگ تصریح کرد: من را کاندیدای نایب‌رئیس دوم کردند و خود کفاشیان من را به هیئت‌رئیسه پیشنهاد داد و پس از آنکه آنها مصوب کردند با رأی مجمع انتخاب شدم پس باید مجمع در مورد من تصمیم بگیرد ولی من همانطور که گفتم به خاطر فوتبال ملی انصراف دادم.

بهروان در مورد اینکه مهدی تاج او را مسئول لیگ دو و سه دانسته است گفت: بهتر است در این مورد اساسنامه را بخوانید، مسئولیت برگزاری مسابقات با نایب‌رئیس است و مهدی تاج هم تا زمانیکه به مجمع فدراسیون معرفی نشود و رأی نیاورد نایب‌رئیس نیست. در ابلاغ تاج نوشته شده او سرپرست سازمان لیگ است که احتمالاً منظورشان همان مسابقات لیگ برتر است.

وی در مورد زمان برگزاری انتخابات هیئت‌فوتبال استان مازندران گفت: قرار بود این انتخابات دوم بهمن برگزار شود که امیدوارم به موقع این اتفاق بیفتد زیرا به کفاشیان نامه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان داده شده و گفته‌اند که استعلام کاندیداها هنوز نیامده است در حالی‌که من از مسئولان مربوطه این مسئله را جویا شدم و متوجه شدم که این استعلام آمده است شب قبل هم به کفاشیان گفتم که بهتر است انتخابات به موقع برگزار شود و او هم موافقتش را اعلام کرد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.