اولیویرا: برای تفریح به قطر نیامده‌ایم

۲۱م اسفند ،

تراکتورسازی در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف الجیش قطر می‌رود. تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از این بازی گفت که او برای کسب سه امتیاز تیمش را به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا،سرمربی پرتغالی قرمزپوشان تبریزی گفت: تراکتورسازی برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند. امیدواریم که بتوانیم در اولین ماجراجویی خود نتایج خوبی کسب کنیم. دیدار سختی برابر الجیش پیش رو داریم. الجیش تیم خوبی است و بازیکنان داخلی و خارجی خوبی در اختیار دارد. با این حال ما آماده این دیدار هستیم.

او افزود: ما با شور و هیجان زیادی برابر الجیش به میدان می‌رویم. تلاش می‌کنیم تا در اولین تجربه خود در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم. برای تفریح و استفاده از هوای آفتابی قطر به اینجا نیامده‌ایم. آمده‌ایم تا دست پر به تبریز برگردیم.

اولیویرا که تیمش در حساس‌ترین بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران بازی را برابر استقلال واگذار کرد، افزود: امیدوار بودیم که با پیروزی برابر استقلال با روحیه خوبی پا به دیدار با الجیش بگذاریم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به هر حال این فوتبال است. لیگ قهرمانان آسیا با رقابت‌های داخلی تفاوت دارد. به هر حال بازی سختی را مقابل الجیش پیش‌بینی می‌کنیم چرا که این تیم در بازی قبلی خود برابر الشباب تن به شکست داد و در این دیدار به دنبال پیروزی است. می‌خواهم از مسئولان باشگاه الجیش که استقبال باشکوهی از کاروان ما داشت تشکر کنم. این بسیار خوب است. آن‌ها به خوبی از ما پذیرایی کردند. احساس کردیم که در خانه خود هستیم.

مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی هم که در این نشست خبری حضور داشت، امیدوار است که تیمش در دیدار حساس مقابل الجیش به پیروزی برسد. او گفت: برای صعود از این گروه چاره‌ای جز پیروزی نداریم. با پیروزی در این دیدار می‌توانیم خود را یکی از مدعیان صعود از این گروه به شمار آوریم.

تراکتورسازی در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک الجزیره امارات را با شکست بدرقه کرد این در حالی است که نماینده قطر با ۲ گل برابر میزبانش الشباب تن به شکست داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.