اولیایی: هزینه های هنگفت در فوتبال به زیان ورزش ایران است

کاظم اولیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص پول های هزینه شده در فوتبال گفت: اگر هزینه کردن این پول ها با هدف توسعه این رشته باشد مطلوب است ولی از آنجا که در فوتبال ایران چنین مبالغی به صورت اصولی هزینه نمی شود و شفاف نیست به هیچ عنوان به سود فوتبال ما نخواهد بود.

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تمام رشته های ورزشی ایران در مجموع پول فوتبال را ندارند و این هزینه های هنگفت در فوتبال به ضرر تمام ورزش ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش متولی تمام ورزش ها است و نباید بگذارد با هزینه های انجام شده در فوتبال آرامش رشته های دیگر ما به خصوص مدال آوران در المپیک را به هم بریزد.

وی اظهار داشت: زمانی که نمایندگان مجلس تاکید زیادی برای تبدیل شدن سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش داشتند تنها سودی که در این کار بود نظارت مستقیم آنها در ورزش بود اما در حال حاضر این گلایه وجود دارد که چرا آنها به شکلی که باید نظارت نمی کنند.

اولیایی در ادامه خاطرنشان کرد: مالکیت وزارت ورزش در ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال برخلاف قانون است و باید هرچه سریعتر برای این موضوع تصمیم گیری جدی شود.

مدیر عامل اسبق استقلال تهران، گفت: در حال حاضر در فوتبال مسیر غلطی را انتخاب کرده ایم و با سرعت نیز در این مسیر در حال حرکت هستیم که این برای فوتبال بسیار خطرناک خواهد بود.

وی در خصوص اینکه به عنوان حامی کفاشیان از عملکرد او در دوره جدیدش رضایت دارد، اظهار داشت: من از گزینه مجمع حمایت کردم و در حال حاضر برخلاف دوره اول قدرت دست کفاشیان است و باید ببینیم او در آینده چه کار هایی خواهد کرد.

اولیایی گفت: باید یک سال به کفاشیان فرصت بدهیم و بعد از آن عملکرد او را بررسی کنیم که آیا رییس فدراسیون فوتبال به وعده های خود عمل کرده یا باید فکری دیگر کرد.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۰۱۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.