اولین بی‌نظمی در تیم پرستاره پرسپولیس

تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که محمد قاضی تنها بازیکن جدید حاضر در محل تمرین بود و بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز تحت الشعاع حضور محمد رویانیان بود اما درحالی که خبرنگاران، عکاسان و هواداران حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر منتظر حضور ملی‌پوشان در این تمرین بودند، تنها محمد قاضی در این تمرین حضور یافت.

محمد رویانیان مدیرعامل و سعید شرینی مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس، حسن فریدونی مدیر کانون هواداران، اعضای مدرسه فوتبال باشگاه، ابراهیم آشتیانی، حمید جاسمیان و اسماعیلی حلالی از مسئولان حاضر در این تمرین بود.

محمد قاضی تنها ملی‌پوش حاضر در تمرین بود. علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، امیرحسین فشنگچی، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، هادی نوروزی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، افشین اسماعیل‌زاده، مسعود داستانی و حسین کنعانی از دیگر حاضران در این تمرین بودند. سامان آقا زمانی هم با اجازه کادر فنی محل تمرین را ترک کرد.

پرسپولیسی‌ها قبل از ساعت ۹ صبح در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند که محمد رویانیان ساعت ۹:۱۰ دقیقه وارد ورزشگاه شد و در پیش از آغاز تمرین حدود ۳۰ دقیقه در رختکن با بازیکنان صحبت کرد. همچنین پیش از آغاز تمرین و با همکاری گروه موزیک نیروی دریایی ارتش، سرودهای شادی به مناسبت اعیاد شعبانیه به اجرا درآمد.

حدود ۲۰۰ هوادار هم روی سکوها ایستاده و ۵۰ نفر هم پشت درهای ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده‌‍اند تا به ملی‌پوشان خوش آمد بگویند. تعدادی از بانوان هم پشت درهای ورزشگاه ایستادند. هواداران حاضر در ورزشگاه با شعارهای مختلف به تشویق محمد رویانیان و بازیکنان پرسپولیس پرداختند.

ضمن اینکه آنها دو بنر جالب هم رو سکوها نصب کرده بودند. در یکی از آنها جمله “به احترام سردار – استقلالی‌ها خبر دار” به چشم می‌خورد که در بالای بنر عکس محمد رویانیان با لباس نظامی چاپ شده بود و در پائین آن، عکس‌های فتح‌الله‌زاده مدیرعامل، امیر قلعه‌نویی سرمربی و فرهاد مجیدی بازیکن پیشین استقلال به حالت خبردار چاپ شده بود. بنر دیگری هم برای حمایت از علی کریمی به چشم می‌خورد.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.