اولین تلفن هوشمند موتورولا گوگل معرفی می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پس از شایعات بسیار در اینترنت و ملاحظه این دستگاه تلفن هوشمند تازه در دستان اریک اشمیت از شرکت گوگل قرار است تلفن تازه شرکت موتورولا روز اول آگوست (۱۰ مرداد ماه) معرفی شود.
 
شرکت موتورولا به عنوان یکی از شرکتهای گوگل تلفن هوشمند تازه خود را درحالی معرفی می کند که برخلاف مراسم معرفی سایر تلفنهای هوشمند در چند گروه کوچک معرفی می گردد.
 
دنیس وودساید مدیر عامل موتورولا طی یک مصاحبه گفته است که این تلفن با اطلاع از شرایط اطراف خود به صورت کاملا وابسته به این محیط کار می کند.
 
برای مثال این تلفن می داند که چه زمانی داخل اتومبیل قرار گرفته از این رو گزینه های مختلفی که برای تعامل در اختیار کاربرخود قرار می گذارد با تعامل هنگامی که کاربر روی یک کاناپه به راحتی نشسته متفاوت است.
 
 
وودساید گفت: موتورولا همواره در مدیریت انرژی دستگاه خوب عمل کرده است اما عملکرد این تلفن در مدیریت حسگرها نیز چشمگیر خواهد بود. این تلفن می داند که چه زمانی در جیب، چه زمانی در دست قرار دارد و می داند که چه زمانی می خواهید عکس بگیرید، خود اقدام به عکاسی می کند.
 
سایر شایعات غیر رسمی دربارهٔ این تلفن نشان می دهد که تازهترین تلفن هوشمند موتورولا همواره با فرمان صوتی کار می کند و به هرآنچه که می گویید گوش فرا می دهند و این عملکرد را با یک پردازنده دوال کور ۱٫۷ گیگاهرتزی و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی انجام می دهد.
 
تلفن هوشمند موتو ایکس اولین تلفن تولید شده توسط گوگل و موتورولا است که در تگزاس آمریکا تولید شده است، کارخانه ای که پیشتر تولید کننده تلفنهای نوکیا بود.
 
در تاریخ ۱۵  اگوست ۲۰۱۱ شرکت گوگل اعلام کرد که با پرداخت مبلغ ۱۲٫۵ میلیارد دلار به موتورولا، مالکیت "موتورولا موبیلیتی" را در دست خود می ‌گیرد. ضربه ناشی از این خرید به بازار به حدی بود که ارزش هر سهم موتورولا نسبت به سه روز پیش از این تاریخ ۶۳ درصد افزایش یافت.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.