اولین تمرین تیم ملی پس از بازی با قطر امروز برگزار شد

۱۶خردادماه،

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با قطر امروز(پنج‌شنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با قطر عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۷ در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. ملی‌پوشان که دیروز ریکاوری کرده بودند، امروز اولین تمرین داخل زمین چمن و کار با توپ را انجام دادند. اگرچه این تمرین هم نسبتا سبک بود.

۲۲بازیکنان تیم ملی که با لباس یکدست زردرنگ به داخل زمین آمدند پس از پاس‌کاری‌های دونفره و برنامه‌های مفرحی که انجام دادند بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به صورت دو به دو تمرین پاسکاری انجام دادند. آنها توپ‌های هوایی ارسالی با دست را با خارج پا و با هر دو پا به بازیکن روبروی پاس می‌دادند و پاسکاری روی زمین را هم در ادامه انجام دادند.

کارلوس کی‌روش سپس آنها را به دو گروه تقسیم کرد که یک گروه تنیس‌فوتبال(والیبال با پا) انجام می‌دادند و گروه دیگر که زیر نظر خود کی‌روش تمرین می‌کردند در چهار نقطه زمین کوچک به صورت دسته‌های چند‌نفره می‌ایستادند و روی پاس‌کاری‌های بلند زمینی متمرکز شدند.

سه دروازه‌بان حاضر دراردو هم از ابتدا تا انتها با دنگاسپار کار کردند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون و سرپرست تیم ملی درمحل تمرین حاضر شدند. البته کفاشیان در ساختمان آکادمی باقی ماند و کنار زمین چمن نیامد. حدود ۳۰ نفر تماشاگر تمرینات تیم ملی را از نزدیک امروز تماشا کردند.

کی‌روش بیش از آغاز تمرینات حدود ۱۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌های تمرینات را به آنها توضیح داد.

حضور خبرنگاران در یک ساعت اول این تمرین آزاد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.