اولین جلسه میرزاده با معاونان دانشگاه آزاد امروز برگزار می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد امروز (شنبه ۳۰ شهریور) با حضور میرزاده در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، به مناسبت اولین روز کاری حمید میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی جلسه شورای معاونان این دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

برهمین اساس معاونان فرهاد دانشجو ساعت ۹ صبح امروز گزارشی از فعالیت‌های خود را به سرپرست تازه دانشگاه آزاد ارائه خواهند داد 

گفتنی است، حمید میرزاده در سال ۱۳۲۹ در سیرجان  متولد شد. او تا اخذ دیپلم ریاضی در سیرجان تحصیل کرد و پس از آن در رشته کارشناسی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۵۲ فارغ‌التحصیل شد.

وی در سال ۵۴  خدمت سربازی خود را به عنوان دبیر شیمی در دبیرستان‌های سیرجان مشغول به پایان رساند و در سال ۵۵ برای ادامه تحصیلات به تهران آمد و در پلی تکنیک تهران برای دوره کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر پذیرفته و در سال ۵۷ فارغ‌التحصیل شد.

میرزاده فروردین ۵۸ بعنوان عضو هیات علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان استخدام شد و در سال ۷۳ موفق به دریافت درجه دکترا در همین رشته از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا (UNSW) شد.

سوابق علمی میرزاده عبارت است از: 

عضو هیات علمی دانشگاه کرمان ۱۳۵۸-۱۳۷۳٫

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ۱۳۷۳ تاکنون.

استاد وابسته دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۰ تاکنون

عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، ۱۳۸۹-۱۳۷۳

شایان ذکر است که حمید میرزاده در سال ۱۳۸۶ با دعوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیات موسسه دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر این هیات و با تصویب هیات موسسه به عضویت هیات امنای دانشگاه درآمده است.

وی در ۲۷ شهریور با رأی شش تن از هیئت امنای دانشگاه آزاد سومین ریاست دانشگاه آزاد ا سلامی را بعد از عبدالله جاسبی و فرهاد دانشجو بر عهده گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.