اولین جلسه کارگروه تخصصی تحول اداری در وزارت کشور تشکیل شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر کشور؛

اولین جلسه کارگروه تخصصی تحول اداری به منظور بررسی اختیارات قابل واگذاری به استانداران و اجرای وظایف محوله در دستور العمل کارگروه‌ها با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اولین کارگروه تخصصی تحول اداری که با حضور جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور و استانداران زنجان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، سمنان، همدان، قم و مرکزی برگزار شد، پیشنهادات ارسالی استانداران با توجه به نظریه حوزه‌های ذی‌ربط در وزارت متبوع بررسی و در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و بین الملل تصمیمات لازم اخذ شد.
 
مقرر است که این تصمیمات پس از تایید وزیر کشور جهت اجرا ابلاغ و ادامه بررسی اختیارات قابل واگذاری به استانداران در موضوعات امنیتی، انتظامی و عمرانی به جلسه آتی این کارگروه موکول شود.
 
برپایه این خبر، به منظور دستیابی به مفاد سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق برنامه پنجم توسعه و تکالیف بخشی و منطقه ای وزارت کشور ، در نخستین گردهمایی استانداران سراسر کشور در دولت تدبیر و امید، تشکیل کار گروه‌های تخصصی استانداران با کار گروه‌های تخصصی تولید، سرمایه گذاری، امور مرزی، برنامه ریزی منطقه‌ای و تحول اداری با تصویب در شورای معاونین توسط وزیر کشور ابلاغ شده است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.