خرید جدید استقلال امروز (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) و لیست خرید بازیکنان جدید استقلال برای نیم فصل دوم

تیم فوتبال استقلال تهران به دنبال خرید بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم است تا عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ داشته و همچنین بتواند بازیکنان کلیدی خود را حفظ کند.

خرید جدید استقلال
خرید جدید استقلال

خرید جدید استقلال امروز

تا امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ رافائل سیلوا (مدافع سابق استقلال) و جلال الدین ماشاریپوف (هافبک پانسرایکوش یونان) و میلاد فخرالدینی (مدافع راست آلومینیوم اراک) سه خرید جدید استقلال برای نیم فصل دوم لیگ برتر هستند.

شایان ذکر است استقلال در ابتدای فصل بازیکنان جدید زیادی را جذب کرده بود. گوستاوو بلانکو (مهاجم ایبار اسپانیا)، سامان تورانیان (مدافع مس کرمان)، آریا برزگر (مهاجم نفت مسجد سلیمان)، محمدرضا خالدآبادی (دروازبان هوادار)، ایمان سلیمی (مدافع مس رفسنجان)، آرمین سهرابیان (مدافع گل گهر) و مهرداد محمدی (وینگر السیلیه قطر) بازیکنان جدید استقلال در ابتدای فصل بودند.

آخرین اخبار در مورد خریدهای جدید استقلال امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲:

در ادامه با اخبار قطعی و رسمی باشگاه که پیرامون فصل نقل و انتقالات و خریدهای جدید استقلال منتشر می شود با ما همراه باشید.

(۲۵ بهمن ۱۴۰۲) خبر رسمی: دقایقی پیش میلاد فخرالدینی به صورت رسمی قراردادش را با استقلال امضا کرد تا جانشین کوین یامگا در پست دفاع راست این تیم شود.

(۲۳ بهمن ۱۴۰۲) خبر رسمی: جواد نکونام سرمربی استقلال امشب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد میلاد فخرالدینی مطالبات خود را به آلومینیوم اراک بخشید تا بتواند رضایتنامه خود را دریافت کند و به زودی به استقلال اضافه خواهد شد.

(۱۵ بهمن ۱۴۰۲) خبر رسمی: مدیرعامل استقلال اعلام کرد در مذاکره با جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان و ستاره مشهور فوتبال ازبکستان برای عقد قرارداد یک سال و نیمه به توافق رسیده است. به این ترتیب این وینگر ۳۰ ساله فصل گذشته النصر عربستان، طی دو سه روز آینده برای عقد قرارداد نهایی راهی تهران خواهد شد.

(۸ بهمن ۱۴۰۲): مذاکرات باشگاه استقلال با گل‌گهر سیرجان برای دریافت رضایت‌نامه مهدی تیکدری بالاخره به نتیجه رسید و این مدافع ۲۷ ساله که تجربه حضور در مس و تراکتور را هم در کارنامه دارد، به‌زودی قراردادش را با آبی پوشان امضا می‌کند تا جانشین کوین یامگا در سمت راست استقلال شود.

(۳ بهمن ۱۴۰۲): یکی از اهداف جدی نقل و انتقالاتی استقلال جذب محمدحسین اسلامی، هافبک جوان ذوب‌آهن است. اصفهانی‌ها در ابتدا مخالفت خود را اعلام کردند ولی ظاهرا آبی پوشان اصرار به انجام این انتقال دارند و بعید نیست در همین زمستان چنین اتفاقی رخ بدهد.

(۲ بهمن ۱۴۰۲): نکونام شخصا خواستار جذب فرشید باقری شده است. هافبک دفاعی سابق استقلال که در حال حاضر با مس رفسنجان قرارداد دارد طی صحبت با مدیران باشگاه خواهان دریافت رضایت‌نامه خود شده است.

(۱۷ دی ۱۴۰۲) خبر رسمی: سعید مهری قراردادش را با استقلال فسخ کرد تا با پیوستن به تیم آپوئل قبرس، یک بار دیگر شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.

(۱۵ دی ۱۴۰۲) خبر فوری: لیست خرید عجیب استقلال برای نیم فصل دوم لو رفت!

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز، علیرضا جهانبخش (وینگر فاینورد)، علی قلی‌زاده (وینگر لخ‌پوزنان)، اللهیار صیادمنش (وینگر/مهاجم هال‌سیتی)، محمد محبی (وینگر روستوف)، امیرحسین حسین‌زاده (وینگر تراکتور) و عارف آقاسی (مدافع تراکتور) بازیکنان درخواستی جواد نکونام است که قطعا علی خطیر برای خرید هر یک از آنها مسیر دشواری خواهد داشت.

(۱۴ دی ۱۴۰۲) خبر رسمی: استقلال اولین خرید خود در پنجره زمستانی را معرفی کرد. رافائل سیلوا قراردادی به مدت یک فصل و نیم با باشگاه استقلال امضا کرده است. همچنین باشگاه استقلال متعهد شد مطالبات گذشته سیلوا را در چند قسط و طی یک سال آینده به او‌ پرداخت کند.

(۱۱ دی ۱۴۰۲): رافائل سیلوا مدافع برزیلی سابق استقلال که به دلیل اختلافات مالی ابتدای فصل استقلال را ترک کرده بود با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود خبر داد که به زودی به ایران سفر می‌کند. جواد نکونام نیز از تمام شدن کار پیوستن این بازیکن به استقلال خبر داده و گفت ظرف روزهای آینده شاهد حضور این بازیکن در تمرینات استقلال هستیم.

(به محض توافق قطعی و قرارداد رسمی با بازیکن جدید برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ این مطلب آپدیت می شود)

بازیکنان جدید استقلال برای نیم فصل دوم (۱۴۰۲-۱۴۰۳)

میلاد فخرالدینی

میلاد فخرالدینی مدافع راست ۳۳ ساله تیم آلومینیوم اراک با قراردادی یک و نیم ساله به به صورت رسمی استقلال تهران پیوست.

میلاد فخرالدینی که از سال به مدت دو فصل برای استقلال بازی کرده بود به درخواست نکونام مجددا به تیم سابقش برگشت تا جایگزین کوین یامگا مصدوم شود.

میلاد فخرالدینی

جلال‌الدین ماشاریپوف

جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان و ستاره مشهور فوتبال ازبکستان برای عقد قرارداد یک سال و نیمه با استقلال به توافق رسید. به این ترتیب این هافبک هجومی ۳۰ ساله فصل گذشته النصر عربستان، دومین خرید آبی ها در نیم فصل دوم خواهد بود.

جلال‌الدین ماشاریپوف

رافائل سیلوا

رافائل سیلوا مدافع برزیلی و ۳۱ ساله فصل گذشته استقلال با عقد قرارداد جدید ۱۸ ماهه، مجددا به این تیم پیوست تا اولین خرید نیم فصل دوم آبی پوشان انجام شود.

رافائل سیلوا

بازیکنان جدید استقلال برای فصل بعد (۱۴۰۲-۱۴۰۳)

گوستاوو بلانکو

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی و ۳۱ ساله تیم ایبار اسپانیا قرارداد رسمی خود را با استقلال به امضا رساند

گوستاوو بلانکو

منتظر محمد

به گزارش ممتاز نیوز، منتظر محمد هافبک ۲۲ ساله تیم ملی عراق پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، رسما به عنوان جدیدترین بازیکن استقلال معرفی شد.

منتظر محمد در همهٔ رده‌های سنی عضو تیم ملی عراق بوده و سه عنوان قهرمانی با تیم‌های ملی کشورش به دست آورده است.

منتظر محمد

سامان تورانیان

به گزارش ممتاز نیوز، سامان تورانیان مدافع راست ۲۱ ساله مس کرمان و تیم ملی امید امروز ۱۰ مرداد موفق شد رضایتنامه خود را دریافت کند تا فصل جدید را به عنوان بازیکن استقلال به میدان برود.

تورانیان در زمان کیروش به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد و در یک دیدار دوستانه نیز به میدان رفت.

سامان تورانیان

آریا برزگر

به گزارش ممتاز نیوز، آریا برزگر مهاجم ۲۰ ساله نفت مسجد سلیمان و تیم ملی امید ایران که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز دارد، با عقد قرارداد رسمی به استقلال پیوست.

آریا برزگر

محمدرضا خالدآبادی

به گزارش ممتاز نیوز، محمدرضا خالدآبادی دروازبان شماره یک تیم ملی امید ایران، پس از دریافت رضایت‌نامه خود از تیم هوادار با قراردادی سه ساله به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.

خالدآبادی در شرایطی به استقلال پیوست که سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌پوشان هم قراردادش را تمدید کرد و علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر هم با استقلال قرارداد دارند. بنابراین به طور قطع به زودی شاهد جدایی علیرضا رضایی از جمع استقلالی‌ها خواهیم بود.

محمدرضا خالدآبادی

ایمان سلیمی

به گزارش ممتاز نیوز، ایمان سلیمی مدافع وسط ۲۷ ساله مس رفسنجان با قراردادی دوساله به استقلال تهران پیوست تا خیال نکونام از خط ذفاعی تیمش راحت شود.

ایمان سلیمی که سابقه قهرمانی با تراکتور در جام حذفی را نیز در کارنامه دارد فصل گذشته نیز توانست با مس رفسنجان دومین خط دفاعی برتر لیگ را از آن خود کند.

ایمان سلیمی

مهرداد محمدی

به گزارش “ممتاز نیوز”، مهرداد محمدی وینگر فصل قبل السیلیه قطر با عقد قراردادی ۲ ساله به صورت رسمی به استقلال پیوست تا به بهترین نحو ممکن از نخستین خرید این تیم در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم رونمایی شود.

مهرداد محمدی که همواره از جمله لژیونرهای موفق بود، سال گذشته در ۱۷ بازی برای السیلیه به میدان رفت و ۹ مرتبه موفق به گلزنی در لیگ ستارگان قطر شد.

مهرداد محمدی

آرمین سهرابیان

به گزارش خبرگزاری ممتاز نیوز، آرمین سهرابیان مدافع ۲۷ ساله تیم ملی و گل گهر سیرجان، پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، عصر امروز به طور رسمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.

آرمین سهرابیان پس از چهار فصل مجددا پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد تا جانشین عارف غلامی در پست دفاع میانی این تیم شود.

آرمین سهرابیان

بازیکنان خروجی استقلال

تا امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بازیکنان زیر به صورت رسمی از استقلال جدا شده اند.

سعید مهری

سعید مهری که با یکی از عجیب ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران حاضر شد به علت پر بودن سقف بودجه استقلال با مبلغ تنها ۱۶۰ میلیون تومان با آبی‌ها تمدید کند، در نیم فصل دوم از این تیم جدا شد.

گفته میشود این بازیکن پس از فسخ قراردادش با استقلال، با آپوئل قبرس وارد مذاکره می‌شود تا به تیم ریکاردو ساپینتو، سرمربی مورد علاقه اش بپیوندد.

سعید مهری

عارف غلامی

عارف غلامی با پایان قراردادش و با توجه به اعلام عدم نیاز نکونام به او از استقلال جدا شده و با باشگاه سپاهان اصفهان وارد مذاکره شد.

عارف غلامی

رافائل سیلوا

رافائل سیلوا مدافع برزیلی و موفق دو فصل گذشته استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. قرارداد سیلوا ۵۰۰ هزار دلار برای یک سال است که با احتساب جریمه های دیرکرد به بیش از ۸۰۰ هزار دلار می رسد.

رافائل سیلوا

تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل خود طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی با آنها داشته اند.

متاسفانه مدیران استقلال نتوانستند قرارداد محمد محبی و مهدی قایدی را تمدید کنند و این بزرگترین شکست این تیم در فصل نقل و انتقالات بود.

(۲۶ تیر ۱۴۰۲): سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، پس از جلسه با جواد نکونام، دیشب قراردادی دو ساله را به صورت سفید برای مساعدت با شرایط مالی باشگاه به امضا رسانده است.

(۴ تیر ۱۴۰۲): استقلالی‌ها با ابوالفضل جلالی برای ماندگاری در این تیم به توافق رسیدند و حالا با توجه به توافق با سلمانی برای تمدید قرارداد خیال جواد نکونام از سمت چپ تیمش راحت شده و بازیکن دیگری در این پست به عضویت آبی‌پوشان در نخواهد آمد.

تا این لحظه ۵۵نظر ثبت شده
  1. امیرعلی:

    تو اسیا کسی نخاست قهرمان شین فقط به پورعلی گنجی گولسیانی بگین بنزما رونالدو حواسشون باشه ابروشون نره

  2. شما برید شورتتونو از الهلال پس بگیرید:

    چهار تایی ها

  3. منصورخان⭐⭐ناصرخان:

    به یاد علی انصاریان عزیز:ما دوست‌داران،هواداران باشگاه محبوب استقلال بزرگ،ضمن تسلیت به مادر محترم و عزیز علی دعا میکنیم خدا صبر بده،علی برای ما هواداران قابل احترام برای زحمت‌های یکساله‌ای که برای تیم محبوبم استقلال کشیدی چه برد چه باخت ازت تشکر میکنیم،با اینکه دلی پرسپولیسی بود ولی برای ما قابل احترام ما استقلالی‌ها رازی هستیم و حقمان را حلال کردیم توهم ما رو حلال کن با یادی از مهرداد میناوند عزیز درسته رقیب ما بودید قابل احترام،از خدا روحتون در آرامش باشه

  4. aliakbari456@yahoo.com:

    لنگیا تا وزیر کثیفو دارن دلخوشن .لعنت بر وزیر پدر سوخته

  5. حامد:

    سلام از همه بازیکنان استقلال خواهش میکنم از تک تک شما من ۳۰ ساله استقلالیم زنو بجه هام هم استقلالین خواهش در مورد ترکیب استقلال واسه بازی ها یکم تمرگز داشته باشین ریسگ نکنید نبود فرشید اسماعیلی یک بازی بچشم خورد پس تو ترکیب یکم دقت داشته باشید ممنون از همه تاجی های دوستون دارم استقلال سرور پرسپولیس هست اینو کل دنیا میتونه 😂😂😂😂😂😂عشقم زندگیم شده استقلال

  6. حامد:

    سلام استقلال تیمی خوبی هست اگه بزارن آقای مجیدی خودش میدونن چیکار کنه ونیم فصل خودش میدونه کیار بیاره به ترکیب وقعلا آقای مجیدی خیلی بهتر از اون یکی از مربیا هست من خودم ۳۰ ساله استقلالیم هروخت استقلال بازی رو میبازه من یک هفته نارحت و دل هوره دارم ممنون میشم از بازیکنان استقلال روز به روز بهتر بهتر بشن و در ذم روز به چشمی به استقلال نیازه ممنون از همه استقلالیا ما تاجیم

  7. farshad:

    اقامابازیکن نمیخوایم هیچی نمیخوایم فقط دست ازسرتیممون برداریدبزارید نفس بکش باهمین ترکیبو مربی اگه تبانی نکنن و فوتبال سالم بازی کنن تیمای دیگه تک تکشون زیراس اس له میشن

  8. حمید:

    سلام بازیکن خوب همیشه خوبه شاید کمیت بازیش افت کنه مثلا ۶۰ دقیقه ای بشه اما کیفیت بازیش بنظر من ثابته بهر حال درنهایت به مربی بستگی داره که چطور بازی بگیره انشاالله این فصل فصله خوبی برا استقلال باشه استقلال همیشه برای من تیم محبوبم حنی وقتی فرستادنش دسته ۳ .یا حق

  9. مصطفی زر هپو ش:

    قهرمان جام حذفی.. تو کل دوره ها….دو قهرمانی اسیا دونایب و دو سو می وچند چهارمی.بیشترین امتیاز لیگ برتر تو کل ادوار…بیشترین برد دربی…تقدیم ب نسترن خانم جهت اطلاع

  10. بابک:

    واقعن خرید ای استقلال حرف نداره به جباری و منتظری نیاز بود بیت سعید دم عالیه

    • محمد از چابهار:

      من خیلی خوش حال هستم

  11. مجید:

    استقلال.که.۶تای.هست.پرپولیسم.۶.تای.میشه.نگران.نباشید.شایدم.بیشتر.شد.پیروزی.۰_۸العین.عربستان.

  12. حمید:

    ازنظر من استقلال باید یک مربی پخته خارجی بخره تابتونه این تیم رونجات بده تا این کاررو نکنه تیم خوبی نخواهیم داشت الکی خودمون روگول نزنیم

  13. مرتضایی:

    به نظر بنده استقلال برای موفقیت باید این سه نفر رو اخراج کنه باور کنید تیم از این رو به اون رو میشه۱مهدی رحمتی۲خسرو حیدری۳جابرانصاری

    • کسری:

      پرسپولیسیم اما کامل حرفتو قبول دارم
      حتی اگه دروازبان از نظر فنی از رحمتی هم کمتر بود بیارن خیلی سود میبینن خسرو هم پیره جاش دانیال ماهینی رو بگیرن

      • ماهان:

        استقلال به بازیکنان پرسپولیس نیاز ندارد دروازه بان اس اس بعد رحمتی عقاب لیگ هست یعنی حسین حسینی جابر برود وعلی ،،،رونالدو هست یعنی تیام؟ ووریا هم هست ونمی رود؟؟؟؟؟؟؟ پرسپولیس بره کسانی که رفتن رو بیاره لنگی

  14. مرتضی:

    چی میشه اینقدربی ادب نباشیم به همدیگر احترام بگذاریم. ایقدرخوبه به هم فحش ندهیم بخدافوتبال هم مثل کشتی ورزش پهلوانی هست. ..بامیدهواداران پاک

  15. مرتضی:

    بدون استقلال وپرسپولیس فوتبال ایران بی معناست.استقلال وپرسپولیس روئیایی یعنی تیم ملی قدرتمند.استقلالی دوآتیشه هستم اماپرسپولیس رودوست دارم.هیچ وقت بی احترامی به هوادارانش وبازیکنانش نکرده ونمیکنم.چه وقتی باختیم چه وقتی بردیم.براشون توی ادامه لیگ آسیا ازصمیم قلب دعامیکنم

  16. sara:

    به نظرم استقلال امسال میتونه خیلی بهتر بازی کنه دهن لنگی رو سرویس میکنیم لنگی بد بخت ابروی فوتبال کشورت به استقلاله

  17. نام شما...salman:

    ما استقلال ۸۹ را میخواهیم با مضلومی

  18. Yousef:

    استقلال امسال تیم خوبی میشه ولی من فکر میکنم اگه منصوریان تیم رو عقب نکشه و بازی رو دفاعی نکنه قطعا اسنقلال یک تیم رویایی میشه 😍😍

  19. یاسین:

    آهای بچه ننه که میگی استقلال ستارهاش تقلبی. شما لنگی های بدبخت بعد از ده سال یه جام گرفتین خیلی خوشحالین ولی تو آسیا هنوز به نیمه نهایی صعود نکردین. سال دیگه قهرمانی مال ماست هم توی لیگ هم جام حذفی و هم آسیا. استقلال با دو قهرمانی، دو نایب قهرمانی، دو مقام سومی و یک چهارمی پر افتخار ترین تیم آسیاست شما لنگی ها تو حسرتش بمونید اگه نمودونی از بابات بپرس بدبخت.

  20. احمتی:

    سلام استقلال هیچ تاکتیک نداشته تو این چن فصل اخیر فقط خسرو بره سانتر کنه بنده خدا یکی هم شانسی یا با سر یا بیفته جلو پاش توپو گل کنه والا به خدا.. مگوییان.. پادوانی.. یعقوب کریمی..حق دوست..جپاروف.. اینا اضافی هستن استقلال شجاییان ::پهلوان::ترابی::و چن تا بازیکن ستاره میخواد در حد استقلال باشن به نظرم اصلا نباید اصراری به جذب منتظری و جباری داشته باشند اونا دیکه تموم شدن حتی الاهلی هم کنار گذاتشون ::تازه آقایون ناز میکنن وایسادن بینم کدوم تیم قطری حالا خوب یا بد باز بهشون پیشنهاد میدن… اینا به درد به استقلال نمی‌خورن استقلال عاشق میخواد….یا حق

  21. HESSAM:

    از نظر من استقلال به مدیرعامل و سرمربی با تجربه و با فکر احتیاج داره؛همچنین بازیکنانی بازی ساز و ما اصلا در دفاع چپ و راست زیاد خوب نیستیم اصلا دفاعمون خوب نیست حملمون هم هنینطوره زیاد استراتژی خاصی نداریم باید دفاع و حمله استقلال تقویت بشه استقلال باید دفاعی مثل قدیم داشته باشه مثل منتظری و حنیف اینا عالی بودن عااالی ایشالله امسال تیم خوبی خواهیم داشت

  22. Abi del:

    خدا کنه اقای منصوریان مجتبی جباری رو هم بیاره جباری هم با تجربس هم عاشق استقلال خیلی ب تیم کمک میکنه

  23. مجیددلبندم:

    باقری قربانی یعقوب حق دوست انصاری ووریا مگویان پادو باکمال احترام گمشین بیرون.به جاشون بازیکنایی مث درخشان مهرشکاری جعفری ازجوانان تیم ملی.شجاعیان احسان پهلوان ترابی تبریزیوجذب کن.جباروف و ماشاپیروف کین دیگه باااو..؟

    • HESSAM:

      انصاری چشه کم زحمت کشیده😡😡

    • مهرانی:

      سلام اگه واقعا استقلال دوست داری نباید ب بازیکنانی ک کلی زحمت کشیدن بگی برین گمشین

  24. عظیم:

    عظیم کمایی

  25. اریان:

    اتفاقا بازیکنای خوبی تو استقلال داریم اما مشخص نیس منصوریان فازش چیه…

  26. نصیبه:

    خیلی خوش اشتهایید آسیااااا؟؟؟؟؟!!!!! ههههههه!!!!!
    نسترن جان با این جماعت شیش تایی طرف نشو ک احترام ی خانمم نگه نمیدارند….
    اینا فقط مونده بود تو آسیا شیش تایی بشن، ههههههه!!!!!!
    دوستان شیشتایی تیم ما حرف نمیزنه عمل میکنه….

    • HESSAMنام شما...:

      ساکت شو بینیم به تو ربط نداره چند تا خوردیم

  27. حسین:

    سلام بر دوستان عزیز بنظر من هم استقلال بازیکنان خوبی داره وبایی استخوان بندی فصل قبل رو نگهداری وفقط چند بازیکن اضافه کنه یه دفاع چپ ویه دفاع میانی که منتظری بهترین گزینه است ویه بازی ساز کافی است تا استقلال قوی تری ببینیم

  28. سیما احمدی:

    به نظر من استقلال بازیکن جدید نمیخواد… همون بازیکنان فصل قبلش رو حفظ کنه کافیه

    • HESSAM:

      شما حرف نزنی نمیگن عقل نداره

    • Gdivf7نام شما...:

      زر نزن

  29. امین:

    باسلام خدمت آبی دلان عزیز,بنظرمن استقلال تغییرات خوبی داشته تا الان,اما تیم بزرگ همیشه باید ستاره های بزرگ داشته باشه مثل امیدابراهیمی مهدی رحمتی کاوه رضایی…استقلال باید چند بازیکن باکیفت دیگر مثل روزبه چشمی پژمان منتظری مرتضی تبریزی بگیره

    • HESSAM:

      لایک 👍👍👌👌

  30. امین:

    باسلام خدمت آبی دلان عزیز,بنظرمن استقلال تغییرات خوبی داشته تا الان,اما تیم بزرگ همیشه باید ستاره های بزرگ داشته باشه مثل امیدابراهیمی مهدی رحمتی کاوه رضایی…استقلال باید چند بازیکن باکیفت دیگر مثل روزبه چشمی پژمان منتظری مرتضی تبریزی بگیره

  31. sajad:

    پرسپولیس هیچ وقت تیم اسیا نبوده ونخواهد بود خداییشم تیم فقط استقلال عاشقشم

  32. yasin:

    نسترن خواهشا زر نزن شماهافقط ادعاتون میشه

  33. نسترن:

    استقلالیا با اون ستاره های تقلبیتون زیاد زور نزنین زیر مایین… ۱۰ قهرمانی=یک ستاره

    • سهیل:

      چرت نگو هروقت قهرمان اسیا شدین بیاین حرف بزنین ازنظره جامی هم زیره مایید عقده ی ستاره دارین

    • Fgjggنام شما...:

      یک افتخار تو اسیا حسرت لنگی ها

    • احساننام شما...:

      ۵۴سال هس فینال آسیا ندیدی

  34. milad.as6677@gmail.com:

    هرکارمیکنن بکنن فقط پرسپولیس و له کنن امسال خوک های کثیف قرمز و اینا کی اند تو لیگ اشغال ها

  35. اکبر:

    اقا احمد راست میگه استقلال هم باید یکم خرج کنه

  36. اکبرفخو:

    احمد درست میگه استقلال باید یکم خرج کنه بازیکن خوب بگیره نه که همین پاتالا رو بیاره

  37. اکبر:

    مهدی ترابی منتظری وحیدامیری جباری اگه بیان استقلال باید بره با بارسلونا بازی کنه

    • HESSAM:

      اخ واقعا گل گفتی واقعا گل گفتی حرفت لاااایک داره👌👌👌👌👌👌👌👍👍👍

  38. احمد:

    بابا پرس پولیس تیم ملی خرید من استقلالی بد بخت به دوستا بازیکن ول دل خودمو خوش کردم

  39. کامیار:

    پیش به سوی قهررررررررررمانی در آسیا… انشاا…

    • Sajjad:

      زاااااااارت….شما تو اسیا شیشتا نخورین کسی قهرمانی نخاست

  40. zahra:

    ما دیگه قهرمانی تو لیگ برامون جذابیتی نداره… فقط آسیا

  41. mahde:

    اگه استقلال بتونه امسال بازیکنانش رو نگه داره مخصوصا کاوه رضایی و امید ابراهیمی حتما تو آسیا و لیگ ۹۶-۹۷ قهرمان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.