اولین سری از عکسهای لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری

اولین سری از عکسهای لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واریگزارش تصویری
اولین سری از عکسهای لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری
تاریخ درج : ۱۷ تیر
سرفصل : گزارش تصویری   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم سینمایی «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا که به نمایندگی از کشورمان در چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری شرکت کرده بود، دو جایزه مهم را دریافت کرد. در بخش مسابقه رسمی، لیلا حاتمی به خاطر بازی در این فیلم، به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره شناخته شد. همچنین «پله آخر» در بخش غیررسمی جشنواره، جایزه منتقدان فیلم بین‌المللی(فیپرشی) را دریافت کرد. در ادامه اولین سری از عکسهای حضور لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اختتامیه جشنواره کارلووی واری و دریافت جوایزشان را مشاهده خواهید کرد.

سینمانگار: فیلم سینمایی «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا که به نمایندگی از کشورمان در چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری شرکت کرده بود، دو جایزه مهم را دریافت کرد. در بخش مسابقه رسمی، لیلا حاتمی به خاطر بازی در این فیلم، به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره شناخته شد. همچنین «پله آخر» در بخش غیررسمی جشنواره، جایزه منتقدان فیلم بین‌المللی(فیپرشی) را دریافت کرد.

در زیر اولین سری از عکسهای حضور لیلا حاتمی و علی مصفا در مراسم اختتامیه جشنواره کارلووی واری و دریافت جوایزشان را مشاهده خواهید کرد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.