اولین شکست تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال

اولین شکست تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران مدافع عنوان قهرمانی، در نخستین بازی خود در لیگ برتر مقابل ارژن شیراز تن به شکست داد.

تیم‌های لبنیات ارژن شیراز و تاسیسات دریایی تهران در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر فوتسال جمعه در سالن ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این میزبان بود که موفق شد با نتیجه چهار بر دو از سد مدافع عنوان قهرمانی عبور کند.

در این بازی ابتدا دریایی‌ها توسط محمدرضا سنگ‌سفیدی در نیمه اول پیش افتادند اما در ادامه فرشید شبانی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم در حالی که شاگردان شمسایی حملات متعددی داشتند، این میزبان بود که از موقعیت‌های خود استفاده کرد و سه گل پیاپی توسط شبانی، برمشوری و جوان به ثمر رساند. تاسیسات نیز در دقایق پایانی یک گل را توسط حاجی‌بنده جبران کرد تا بازی با نتیجه چهار بر دو به سود لبنیات ارژن به پایان برسد.

مصطفی نظری دروازه‌بان تاسیسات دریایی در این بازی پنالتی نقطه دوم حریف را مهار کرد. ارژن شیراز با این برد با تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستاد. محمد ناظم‌الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی این بازی را از نزدیک نظاره می‌کرد.

همچنین هواداران شیرازی که تیمشان به تازگی لیگ برتری شده، استقبال خوبی از بازی کردند و با پر شدن ورزشگاه و شرایط نامناسب تهویه سالن، هوای به شدت نامطبوعی نیز در سالن حاکم بود.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.