اولین صعود نیویورکی ها بعد از ۱۲ سال

۱۴اردیبهشت،

تیم بسکتبال نیویورک نیکز بعد از ۱۲ سال برای اولین بار توانست با حذف بوستون از دور اول پلی آف صعود کند. اوکلاهاما, ممفیس و ایندیانا نیز دیگر تیمهای صعود کننده امروز بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کوین گارنت ستاره بوستون سلتیکز بارها تیم خود را در مرحله پلی آف نجات داده و این بار هم دو بار بعد از نتیجه ۳ بر صفر در آغاز بازیها به بازگشت تیمش کمک کرد اما در بازی ششم همه چیز نشان می داد که این بار پایان کار است و امسال نوبت صعود تیم نیویورکی است.

تیم نیویورک نیکز که برای ۱۲ سال پیاپی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی نشده بود با برد ۸۸ بر ۸۰ بوستون در بازی ششم بالاخره طلسم را شکست.

کارملو آنتونی در این بازی ۱۹ بار پیاپی پرتابهای سه امتیازی ناموفق داشت تا بالاخره برای بیستمین بار تلاشش به نتیجه رسید.

ایمان شومپرت با ۱۷ امتیاز و شش ریباند بهترین بازیکن نیکز و کوین گارنت با ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند بهترین یار بوستون بودند.

تیم ممفیس هم برای دومین بار در سه سال قبل با چهارمین پیروزی مقابل کلیپرز به نیمه نهایی کنفرانس غرب صعود کرد. ممفیس در این بازی خانگی ۱۱۸ بر ۱۰۵ برنده شد در حالی که در دو بازی اول سری پلی آف شکست خورده و چهار بار پیاپی پیروز شد.

تیم ایندیانا هم با وجود بازی در زمین آتلانتا ۸۱ بر ۷۳ برنده شد و با نتیجه ۴ بر دو به نیمه نهایی صعود کرد.

تیم اوکلاهاما هم که شرایطی مشابه نیکز داشته و با دو باخت به تدریج نگران بازگشت هیوستون می شد با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۴ برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد. کوین دورانت با ۲۷ امتیاز، هشت ریباند و شش پاس گل ستاره بازی و جیمز هاردن با ۲۶ امتیاز، شش ریباند و هفت پاس گل بهترین بازیکن هیوستون بود.

 ممفیس حریف اوکلاهاما شد

با این نتایج تیم های ممفیس با اوکلاهاما و گلدن استیت با سن آنتونیو در مرحله نیمه نهایی روبرو می شوند. تیم ایندیانا هم حریف نیویورک شده و تیم میامی باید منتظر برنده بازی آخر بروکلین و شیکاگو بماند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.