اولین عمل پیوند قلب در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر نشست خبری اعلام عمل موفقیت آمیز پیوند قلب در بیمارستانهای نیروهای مسلح عصر امروز با حضور امیر سرتیب عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیب دکتر میرزابابایی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش و دکتر ندافی نیا رئیس بیمارستان ارتش نهاجا در ستاد مرکزی این نیرو برگزار شد.

در این نشست سرتیپ میرزابابایی با بیان اینکه بیمارستان بعثت نیروی هوایی یکی از بیمارستانهای مهم سطح کشور است گفت: امروز بخش قلب این بیمارستان از بهترین ها در کشور است و توان انجام هرگونه عمل در زمینه پیوند قلب را دارد.

وی با اشاره به اولین پیوند قلب در سطح بیمارستانهای نیروهای مسلح که در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش انجام شد گفت: بعد از اخذ مجوزهای فراوان از اداره بهداشت و درمان نیروهای مسلح و وزارت بهداشت ، شب گذشته اولین پیوند قلب در بیمارستان بعثت بر روی یک جوان ۲۶ ساله انجام شد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نهاجا تصریح کرد: هم اکنون حال عمومی این بیمار بسیار خوب است و همه علائم حیاتی اش نرمال است.

همچنین دکتر ندافی نیا رئیس بیمارستان نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه انجام عمل بر روی جوان ۲۶ ساله بسیار موفقیت آمیز بود گفت: این بیمارستان چهارمین مرکز در سطح تهران است که موفق به انجام پیوند قلب شده است.

ندافی نیا خاطرنشان کرد: ما از هیچ نیروی خارجی در انجام این عمل استفاده نکردیم و توانستیم با کمک جراحان داخلی عمل پیوند قلب را انجام دهیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.