اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان باشت منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: تلاش ها و عملکرد موثر فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی گچساران که با تدبیر شایسته خود در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تعهد، علاقه و پشتکار امنیت این شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرائم تامین می کنند ستودنی و قابل تقدیر است.

سردار ˈعلیرضا عادلیˈ افزود: امید است اولین فرمانده نیروی انتظامی باشت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بکارگیری رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب در زمینه پاسداری از خون شهدا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در این شهرستان ولایتمدار موفق باشد.

وی بیان کرد: فراهم کردن بستر لازم برای سلامت جامعه وظیفه نیروی انتظامی بوده و در مورد اهمیت چشمگیر امنیت و آرامش همین بس که زمینه ساز هر فعالیت و تلاشی در جامعه است.

عادلی نقش مردم در زمینه اقتدار نیروی انتظامی و کاهش انواع جرائم را مهم دانست و اظهار داشت: چنانچه مردم در کنار نیروی انتظامی نباشند کار پلیس برای تامین امنیت در جامعه با مشکل مواجه می شود.

وی عنوان کرد: ساختار فرماندهی انتظامی باشت پارسال از سوی ناجا اعلام شد و پس از ابلاغ چارت سازمانی اولین فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان منصوب شد.

سرگرد سید ˈمحمد صدرایی نژادˈ پیش از این رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

۷۴۶۱/۵۵۵

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.