اولین مدال کاراته ایران در لیگ جهانی به افسانه رسید

شکست کاتاروی صاحب نام فرانسوی؛

در اولین روز لیگ جهانی ˝کاراته وان˝ جاکارتا اندونزی، مهسا افسانه کاتاروی شایسته کشورمان به مدال برنز رسید و بر سکوی سوم این رقابتها ایستاد

به گزارش سرویس ورزشی برنا ، در اولین روز لیگ جهانی “کاراته وان” جاکارتا اندونزی، مهسا افسانه کاتاروی شایسته کشورمان در حالی به مدال برنز رسید و بر سکوی سوم ایستاد که موفق شد در حساس ترین مبارزه کاتاروی صاحب نام فرانسه و دارنده سه مدال نقره اروپا را با پنج پرچم شکست دهد.

در این رقابتها که ۲۳ ورزشکار از ۱۱ کشور حضور داشتند در گروه A این مسابقات افسانه ابتدا “لی کلین” از مالزی را ۳ بر ۲ برد، در بازی دوم “الکساندار آناکان” نیوزلندی را ۴ بر یک مغلوب کرد، سپس بر “پاستایا” کاتاروی کشور میزبان ۶ بر یک غلبه کرد تا مقابل “ریکا اسامی” ژاپنی قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۱و دارنده ۳ مدال طلای “کاراته وان” و مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۰ قرار بگیرد .

افسانه در مصاف با این حریف برجسته ژاپن ۴ بر یک شکست خورد تا راهی مرحله رپه شارژ شود.

در گروه بازنده ها افسانه مقابل “سندی اسکوردو” فرانسوی، دارنده مدال نقره اروپا در سالهای ۲۰۱۰،۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ قرار گرفت و با ۵ پرچم مقتدرانه صاحب برنز شد.

در آن سوی جدول هم سمیرا ذاکری، دیگر نماینده کشورمان پس از پیروزی مقابل “وی چون” از مالزی با نتیجه ۳ بر ۲ در بازی دوم ۳ بر ۲ مغلوب “کاسویو” از ژاپن شد و از دور رقابتها کنار رفت.

گفتنی است در کاتای انفرادی ۲ کاتاروی ژاپن به فینال رسیدند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.