اولین مسابقه رالی ایرانی در شبکه نمایش خانگی / سوپراستارها به تلویزیون می‌آیند

آرش معیریان فیلم مسابقه «رالی ایرانی» را شهریورماه با حضور بازیگران چهره در شبکه نمایش خانگی کلید می‌زند.

 

«رالی ایرانی» یک فیلم مسابقه در ژانر معمولی است، اما برای اولین بار است در سینمای ایران و برای نمایش خانگی ساخته می‌شود.

 

در این ژانر یک فیلمنامه کلی وجود دارد که فقط ۵۰ درصد اطلاعات را به بازیگر منتقل می‌کند و مابقی آن دست کارگردان است و بازیگران در شرایط غیرقابل پیش‌بینی قرار می‌گیرند که فی‌البداهه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

در این فیلم ـ مسابقه که ۵۰ درصد آن نمایشی است، سه گروه بازیگران انتخاب می‌شوند و مسابقه را در سه شبانه‌روز به اتمام می‌رسانند. پایان فیلم سه روز بعد در یک جنگل دورافتاده خواهد بود.

 

ویژگی‌ مسابقه «رالی ایرانی» این است که همزمان در آن واحد توسط ۱۰ دوربین تصویربرداری می‌شود و یک دوربین اصلی دارد که همه‌ی گروه‌ها را رصد می‌کند. همچنین از تکنیک‌های مختلفی از جمله هواپیما، ماشین، قطار، قایقرانی بازیگران استفاده شده است و مجری مسابقه با دوربین اصلی موقعیت همه بازیگران را می‌بیند.

 

بازیگرانی که برای مسابقه «رالی ایرانی» انتخاب می‌شوند خاص هستند. باید دارای ویژگی‌هایی چون جوان بودن و خلاق بودن باشند،؛ البته برخی شخصیت‌های سوپراستار نیز در این مسابقه حضور دارند. سازندگان این مسابقه قرار است از میان ۵۰ بازیگری که با آن‌ها صحبت شده است، شش نفر را برای مسابقه انتخاب کنند.

 

«رالی ایرانی» شامل لوکیشن‌های بزرگی است که از تهران شروع شده و تا نقاط دیگر ایران ادامه دارد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.