اولین موزه مجازی پوشاک ایرانی آغاز به کار کرد

۲۵م آذر ،

در نمایشگاه دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی/

اولین موزه مجازی پوشاک ایرانی امروز در نمایشگاه دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد.

فاطمه بهرامی، مدیر جهاد انشگاهی واحد هنر با بیان این مطلب به خبرنگار هنرآنلاین گفت: همزمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی، اولین موزه مجازی پوشاک ایرانی در واحد هنر جهاد دانشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

رئیس جهاد انشگاهی واحد هنر افزود: در این موزه مجازی اطلاعاتی دربارهٔ پوشاک اقوام ایرانی هم به صورت مصور و هم به صورت مکتوب در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. همچنین در این موزه مجازی پوشاک سنتی تمام استانها و اقوام ایرانی به نمایش گذاتشته شده است.

بهرامی با اشاره به فعالیت دوشاخه اصلی پوشاک و کودک در حوزه مد ولباس واحد هنر این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در حوزه پوشاک در سه شاخه اصلی پژوهش، اجرایی و آموزش فعالیتهایی را ارائه کرده ایم. در قسمت آموزش رشته های تازهی را در رابطه با پوشاک معرفی کرده ایم و سعی کردیم دانشمان را در محتوای آموزشی در این حوزه به روز کنیم.

وی افزود: رشته های تازه و کتابهای تازه درسی پوشاک درنمایشگاه دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی معرفی شده اند. کتابهای تازه درسی با موضوع پوشاک در مقطع دانشگاهی نیز معرفی شده اند که قرار است این کتابها تا آخر امسال منتشر شوند.

رئیس جهاد انشگاهی واحد هنر گفت: در فاز اجرایی نیز جدا از برنامه های نمایشگاهی یک مرکز کارآفرینی در ارتباط با حوزه پوشاک طراحی کرده ایم که دانشجویان این حوزه را در این زمینه حمایت و هدایت می کند. از جمله موارد آموزشی این مرکز می توان به مدیریت بازار،مدیریت محصول،بازاریابی و …اشاره کرد.

گفتنی است،نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی که از ۲۵ تا سی ام آذرماه در بوستان گفتگو در حال برگزاری است، ۲۴۷ طرح تحقیقاتی مصوب، ۸۰طرح فرهنگی و ۴۵ فعالیت شاخص آموزشی عرضه می گردد.

روزهای این نمایشگاه به ترتیب جهاد دانشگاهی فرهنگ و آموزش، جهاد دانشگاهی و انرژی، جهاد دانشگاهی صنعت معدن و کشاورزی، جهاد دانشگاهی و حوزه سلامت، جهاد دانشگاهی دفاع ملی و سایبری نام گذاری شده است.

در این نمایشگاه همچنین ۲۱ کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه های علوم پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه و فعالیت های فرهنگی برگزار می گردد.

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.