اولین نشست مربیان تخصصی قرآن کریم شهرستان بجنوردبرگزار شد

خبرگزاری پانا: بجنورد اولین جلسه توجیهی مربیان تخصصی قرآن کریم با حضور عین بیگی مدیرآموزش وپرورش بجنورد ، الهی راد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنوردبرگزار شد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: ورود دوستان و سفیران قرآن از عنایات خاص خداوند است و این شروع که با ورود رهبر عالی قدر مصادف گشته، ولایت پذیری را که در قرآن به آن تاکید فراوان شده در دانش آموزاننهادینه نماییم.
 

جمشید عین بیگی افزود: در محضر قرآن زیر پرچم کسی و بیرق حزبی قرار نگیریم که قرآنبرای فرد خاصی نازل نشده است بلکه قرآن رحمتی بزرگ و وسیع برای همگان است.
 

در ادامه حسن الهی راد معاون پرورشی و فرهنگی گفت : قرآن را با توجه به اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده است سرلوحه کار خود قرار دهیم و ضمن یاد دادن روخوانی و روان خوانی ، فهم درقرآن را هم در دانش آموزان پدید آوریم و تربیت دانش آموزان را تربیتی قرآنی نماییم.
 

وی افزود: با وجود ۲۰مربی تخصصی قران کریم صد در صدمدارس تخصصی را که در شیفت مخالف فعالیت دارند پوشش می دهیم و در مدارس عادی نیز این مربیان به عنوان مربی پیگیر برنامه های قرانی مشغول فعالیت خواهند بود.
 
 
 
 
 
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.