اولین همایش قطعات یدکی شرکت اطلس خودرو

نخستین گردهمایی رسمی اطلس خودرو در حوزه قطعات یدکی بیست و یکم تیر ماه سالجاری در تالار اندیشه مرکز همایشهای رایزن تهران برگزار گردید که در این همایش نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو از سراسر ایران گرد هم آمده بودند.

محورهای اصلی همایش معرفی طرح رتبه بندی عاملیتهای مجاز و تشریح دستور العمل کمیسیون قطعات یدکی و نحوه ارزیابی عملکرد قطعات یدکی عاملیتهای مجاز بوده که توسط مدیران این مجموعه ارایه و معرفی شدند.

دستور العمل کمیسیون قطعات یدکی بر مبنای طرح کلان رتبه بندی عاملیتهای مجاز و طرح جدیدی است که با در نظر گرفتن تسهیلات و تخفیفاتی برای عاملیتهای فعالتر، فضایی پویا و رقابتی در شبکه تامین قطعات ایجاد می نماید تا بستر دستیابی به اهداف بیش از پیش فراهم شود.

جذابیت و طراحی بی‌نظیر از فاکتورهای اساسی خودروهای کیا محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه درصد بالایی از مشتریان خودروهای کیا از قشر جوان جامعه هستند، این شرکت همواره به دنبال ایجاد رضایت‌مندی بیشتر در حوزه مصرف‌کنندگان خود می‌باشد. در این راستا واردات قطعات اصلی اکسسوری خودروهای کیاموتورز در برنامه کاری اطلس‌خودرو قرار گرفته که در این همایش ابعاد مختلف این پروژه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین در بخش نمایشگاه، دو خودرو سورنتو و سراتو مجهز به قطعات اکسسوری شده بودند که برای حاضرین در همایش جذابیت خاصی داشت.

برترین ها در حوزه قطعات
در انتهای مراسم از عاملیتهای برتر شرکت در حوزه قطعات یدکی تجلیل و جوایزی به ایشان اهداء گردید.
رتبه ۱: عاملیت مجاز ۲۵۱ – شهر قزوین – آقایان ابراهیم احمدی و یعقوب نعمتی – برنده تندیس و سفر به مالزی.

رتبه ۲: عاملیت مجاز ۳۱۱ شهر اصفهان – جناب آقای عباس حاجی نیلی- برنده تندیس و سفر به ترکیه.

رتبه ۳: عاملیت مجاز ۱۲۱ شهر کرج – محمد رضا معینی خسرو زمانی – برنده تندیس و سفر به امارات.

در حاشیه مراسم :

– نمایش کلیپ هیجان‌انگیز کیا سول که شور و هیجان خاصی به فضای سالن بخشید.

– عکس یادگاری که با حضورهمه شرکت کنندگان گرفته شد و تصویر این رویداد را نیز به آلبوم اطلس خودرو افزود.

– نمایش کلیپ زیبای کیا سورنتو مجهز به قطعات اکسسوری که توسط واحد بازاریابی شرکت اطلس‌خودرو ساخته شده بود.

– جلسه پرسش و پاسخ در رابطه با طرح جدید کمیسیون قطعات یدکی؛ با توجه به جدید بودن این طرح، سوالات زیادی برای عاملیت‌ها مطرح شده بود که کارشناسان و متخصصان حاضر در این همایش با صبر و حوصله مثال زدنی به پاسخگویی و رفع نگرانی‌های احتمالی پرداختند.

– جوایز برندگان قرعه کشی بزرگ پیش بینی فینالیستها و قهرمان جام ملتهای اروپا که در فضایی مملو از شور و اشتیاق حاضرین به ایشان اهداء شد.


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.