اولین همایش مدرسین خدمات پس از فروش ایران خودرو برگزارشد

۱۱اردیبهشت،

اولین همایش مدرسین خدمات پس از فروش ایران خودرو برگزارشد

عصرخودرو: اولین همایش مدرسین خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و خواجه نصیر‌الدین طوسی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، دراین همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از کادر آموزش فنی شرکت ایساکو و درجهت ارتباط هر چه بیشتر صنعت ودانشگاه، برگزار شد، استادان منتخب دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیر و همکاران آموزش فنی شرکت، به تبیین روش‌های تازه آموزشی و مرور اهداف آموزشی ایساکو پرداختند.
همچنین در این جلسه با توجه به نامگذاری سال تازه به «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» و اعلام مدیر عامل ایساکو مبنی بر ارائه ایده، طرح و پیشنهاد در راستای بهبود فرآیندها، ارزش آفرینی ماندگار، مدیریت هزینه‌ها، توسعه و تنوع خدمات در تمام سرفصل‌های کاری، راهکارهای نوین آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارژنگ فرهمند مدیرآموزشی فنی ایساکو،دراین مراسم ضمن اشاره به این‌که مهم‌ترین هدف ایساکو،‌تبدیل واحد آموزش شرکت به یک واحد آکادمیک است گفت: کارآموزان ایساکو در مجتمع آموزش فنی این شرکت، پس ازگذراندن دوره‌های تخصصی و اخذ امتیازات لازم، گواهی‌نامه مرتبط با حوزه کاری خود دریافت می‌کنند. کارآموزان دوره‌های ذکر شده عمدتا کارشناسان فنی، پذیرش و انبار نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور شرکت ایساکو می باشند.
وی افزود: در چند سال اخیر ما به تمام اهداف کمی خود در سطح کلان دست یافته‌ایم و در سال جاری تصمیم داریم کیفیت و اثربخشی دوره‌ها را بالاتر ببریم.
درپایان این همایش زمینه های مختلف در حوزه های مختلف خدمات پس از فروش با معاونین و مدیران دانشگاه صنعتی شریف و معاونت فنی و مهندسی شرکت ایساکو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی های کارشناسی این موضوعات منتج به امضاء تفاهم نامه مشترک بین دو حوزه گردد.در حاشیه این همایش نیز یک کارگاه تخصصی آموزش فنی، برای خودروهای تندر اتوماتیک، ۲۰۶ ساخت داخل و کیزاشی برگزار و درپایان جلسه از اساتید و کادر آموزشی تقدیر شد.

 

پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت   ۱۲:۴۱

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.