اولین هواپیمای گردشگران ایرانی در مصر به زمین نشست

۸فروردین ۱۳،

اولین هواپیمای گردشگران ایرانی مسافر مصر ساعتی پیش در شهر «اسوان» این کشور به زمین نشست.

به گزارش سرویس سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ؛ اولین هواپیمای گردشگران ایرانی به مصر ساعتی پیش در شهر «اسوان» این کشور به زمین نشست.

۵۰ نفر از گردشگران ایرانی در قالب یک پرواز چارتر ساعتی پیش وارد مصر شدند تا در طول اقامت یک هفته‌ای خود از شهرهای مختلف مصر بازدید به عمل آورند که احتمالاً قاهره نیز جزو آنها باشد.

براساس این گزارش؛ منابع مسئول در فرودگاه قاهره نیز در این خصوص اعلام کردند که هواپیمای وابسته به شرکت «ایر ممفیس» با شماره پرواز ۸۰۰۰ و با هشت مسافر ایرانی از جمله دو دیپلمات، صبح امروز فرودگاه قاهره را به مقصد تهران ترک کرد.

همچنین؛ این شرکت به سبب توافقنامه‌ای که در جریان سفر «هشام زعزوع» وزیر گردشگری مصر به ایران امضا شد، احتمالا پروازهای مربوط به شهرهای ایران از فرودگاه‌های منطقه‌ای در جنوب مصر را بر عهده خواهد داشت.

«محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور ایران سال قبل در سفر به مصر و دیدار با مقامات مصری اعلام کرد که شهروندان مصری می‌توانند بدون ویزا به ایران مسافرت کنند و پس از آن نیز وزیر گردشگری مصر طی سفری به تهران قراردادهایی با مقامات ایرانی به منظور ازسرگیری سفرهای توریستی بین دو کشور امضا کرد. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.