اولین پوستر از فیلم هابیت

۲۰خردادماه،

اولین پوستر از قسمت دوم سه گانه ی پرطرفدار “هابیت” انتشار یافت.

ممتازنیوز: کمپانی “برادران وارنر” اولین پوستر از قسمت دوم فیلم هابیت به کارگردانی ” پیتر جکسون”  بنام “هابیت:نابودی اسماگ” را سرانجام منتشر کرد . این پوستر نمایی ازکاخ دورف ها را نشان می دهد که بیشتر صحنه های این قسمت نیز در این مکان اتفاق می افتد و برطبق گفته های کمپانی بزرگ “برادران وارنر” اولین تیزر این فیلم نیز روز سه شنبه همزمان با اکران “مردی از جنس فولاد” منتشر خواهد شد. 

“هابیت:نابودی اسماگ” بخش دوم سه‌گانهٔ سینمایی هابیت است که قرار است در ۱۳ دسامبر سال ۲۰۲۴ اکران شود. تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این اثر توسط پیتر جکسون انجام شده است. این فیلم بر اساس کتابی با همین نام اثر جی آر آر تالکین (۱۹۳۷) ساخته شده است. 

داستان این فیلم در سرزمین میانه و شصت سال قبل از داستان ارباب حلقه ها اتفاق می افتد. قسمتهایی از فیلم نیز از ضمیمه جلد سوم سه گانه ارباب حلقه ها برداشت شده است. داستان این فیلم مربوط به بیلبو بگینز و دوستش گندالف جادوگر و سیزده ارباب دروف، برای گذر از سرزمین میانه و رسیدن به کوه تنها و اصلاح کردن اژدهای اسماگ است. 

در این فیلم بازیگرانی  چون: ایان مک کلن، اوانجلین لیلی، لوک ایوانز، لی پیس، استفن فرای، اورلاندو بلوم و ریچارد آرمیتاژ و حضور دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.