اولین پوستر فیلم علمی تخیلی «بازی اندر» با بازی هریسن فورد

۱فروردین ۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم را گاوین هود از روی رمان کلاسیک اورسن اسکات کارد کارگردانی کرده است.

آسا باترفیلد، بن کینگزلی، هریسن فورد، هیلی استاینفلد، آبیگیل برسلین، وایولا دیویس و نانسو آنوزی از جمله بازیگران «بازی اندر» می باشند که ۱ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها می‌روند.

داستان فیلم در آینده نزدیک روی می‌دهد. یک نژاد بیگانه متخاصم به نام «فورمیکس» به زمین حمله کرده‌ است. اگر رفتار قهرمانانه مازر راکهام فرمانده ناوگان بین‌المللی (کینگزلی) نبود، زمین از بین می‌رفت. سرهنگ گراف افسر ارشد بسیار محترم (فورد) و ارتش بین‌المللی در تدارک حمله بعدی می باشند. آن‌ها تواناترین کودکان را آموزش می‌دهند تا از میان آن‌ها مازر بعدی را پیدا کنند.

اندر ویگین (باترفیلد) یک پسر خجالتی اما فوق‌العاده تواناست. او را از مدرسه خارج می‌کشند تا به این گروه نخبه ملحق شود. اندر در مدرسه نبرد به سرعت و به راحتی استاد انجام بازی‌های جنگی دشوار می‌شود. او بسیار زود از طرف گراف به عنوان امید بعدی ارتش انتخاب می‌شود و فرماندهی مدرسه را به عهده می‌گیرد. مازر شخصا اندر را آموزش می‌دهد تا رهبری سربازان را در نبردی حماسی که آینده زمین و نجات بشریت را مشخص می‌کند، عهده‌دار شود.

هریسن فورد بیش از همه با سه‌گانه اول «جنگ‌های ستاره‌ای» و سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» شهرت دارد. او برای فیلم «شاهد» (۱۹۸۵) نامزد اسکار شد. آسا باترفیلد نقش شخصیت اصلی فیلم «هوگو» ساخته مارتین اسکورسیزی را بازی کرد.

گاوین هود سال ۲۰۰۵ با فیلم «تسوتسی» از آفریقای جنوبی برنده اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.