اولین کنسرت مهدی مقدم + پس از ده سال

عکس

این اولین کنسرت من در تهران است و قطعا حس و حال عجیبی را برای من خواهد داشت.
تماشا: بازار پاپ روزهای خوشی را سپری می کند. آلبوم چهره های سرشناس یکی پس از دیگری در بازار منتشر می شوند و کنسرت ها هم همین طور پشت سر هم مجوز می گیرند.
در یکی دو روز اخیر هم آلبوم های رادان، مهدی مقدم و سعید عرب در بازار موسیقی کشور منتشر می شود تا روزهای خوش پاپ، به اوج خود برسد.
اما در این بین مهدی مقدم پس از ۶ سال قرار است آلبومش را در بازار موسیقی منتشر کند. آلبومی که از بین بیش از ۲۰۰ قطعه گلچین شده است. خبر پرهیجان تر هم اجرای زنده این خواننده در تهران است که مقدم ظهر دیروز آن را تایید کرد؛ اجرایی که قطعا همه نگاه ها را در روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد، به سالن میلاد نمایشگاه معطوف خواهد کرد.
مهدی مقدم از خوب های بازار موسیقی پاپ است. چهره ای پرطرفدار که با وجود سابقه فراوان در این عرصه هنوز هیچ اجرای رسمی ای در تهران نداشته و قطعا از این حیث می توان او را به نوعی بدشانس ترین عضو در مجموعه هنرمندان داخلی لقب داد.
آلبوم های او (خونسرد و سونامی) در سال های انتشارشان جزو پرفروش ترین آلبوم ها در آن سال ها بود. ولی برخی اتفاقات ناخواسته باعث شد او نتواند در همه این سال ها به اجرای زنده در تهران اقدام کند.
اتفاقات ناخواسته ای چون پخش کلیپ هایش از شبکه های ماهواره ای و ممنوع الکار شدن او. اتفاقی که او بارها از آن ضربه خورد، با وجود اینکه هیچ نقشی در آن نداشت.
همزمانی با آلبوم رادان
آلبوم «احتیاط» با صدای مقدم قرار است به صورت همزمان با آلبوم بهرام رادان در بازار موسیقی کشور منتشر شود. حضور این دو آلبوم به صورت همزمان باعث شده نگرانی هایی برای برخی شرکت ها بابت ضربه خوردن به فروشان شان، پیش بینی شود.
ولی خود مقدم اعتقاد دیگری دارد: «به نظرمن این اتفاق خیلی هم خوب است و برای مردم جذابیت هم دارد. آنها وقتی به فروشگاه ها می آیند برای خرید آلبوم مورد علاقه شان، می بینند که آلبوم من بعد از شش سال منتشر شده و آلبوم رادان هم هست. قطعا انتخاب آنها هر دو آلبوم خواهد بود. به هر حال اینکه آقای رادان وارد این عرصه شده هم جذابیت های خاص خودش را دارد. این ماجرا و این همزمانی به فروش هر دوی آلبوم ها کمک خواهد کرد و تاثیر مثبتی دارد.
«یکی یه دونه»؟
ظهر دیروز سایت دفتر موسیقی ارشاد در گزارشی از اخذ مجوز پنج آلبوم خبر داد که در این بین آلبومی به نام «یکی یه دونه» با صدای مهدی مقدم هم دیده می شد که باعث برخی اطلاع رسانی های نادرست درباره این آلبوم شد.
خود مقدم در این باره گفت: «این آلبوم که قرار است با نام «احتیاط» در بازار منتشر شود، با نام «یکی یه دونه» برای اخذ مجوز تحویل دوستان مان در ارشاد شده بود و درواقع همین آلبوم است که قرار است منتشر شود. البته من یک آلبوم دیگر هم حاضر و آماده دارم که قطعا به محض اخذ مجوز آن را در بازار موسیقی منتشر خواهم کرد».

اولین کنسرت؟
مهدی مقدم در تمام سال های حضورش در عرصه پاپ هیچ وقت نتوانسته در تهران روی صحنه برود. اما ظهر دیروز خبر کنسرت ۲۴ و ۲۵ خردادش در تهران را تایید کرد و گفت: «اگر خدا بخواهد و مجوزهای لازم اخذ شوند، برای این اجرا برنامه ریزی هایی را کرده ایم. این اولین کنسرت من در تهران است و قطعا حس و حال عجیبی را برای من خواهد داشت. «ترس» واژه درستی نیست ولی به هر حال اولین اجرا در تهران قطعا استرس زا خواهد بود. ولی من با خودم کنار آمده ام و دیگر حس می کنم باید این اتفاق بیفتد. احساس خوبی دارم و می دانم که می توانم به خوبی از عهده این اجرا بربیایم. منتظر دیدار با همه مخاطبانم هستم که در همه این سال ها واقعا فقط با انرژی آنها توانستیم امیدواری ام را حفظ کنم. قول می دهم شب باشکوهی را برایشان بسازم».

طبقه بندی: مطالب خواندنی, موسیقی   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۱ خرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ۱۰ سال, jazab, اولین کنسرت مقدم, ده سال, مهدی مقدم, پس از ده سال کنسرت مقدم, کنسرت, کنسرت مقدم در تهران

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.