اولین کنگره سراسری تازه های پژوهشی در سلامت

دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۱۸ و ۱۹ مهر ماه سال جاری میزبان جامعه پزشکی برای برگزاری اولین کنگره سراسری تازه های پژوهش در سلامت است.

سلیمان زند دبیر اجرایی کنگره تازه های پژوهش در سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اولین کنگره سراسری تازه های پژوهش در سلامت با اهداف بررسی طب مکمل در سلامت کودکان و دیدگاه اسلامی در طب مکمل برگزار می شود.
 
وی در ادامه اضافه کرد: از محورهای دیگر این پژوهش می توان به طب مکمل و طب کار و آلاینده های زیست محیطی، جایگاه طب مکمل در اقتصاد و سلامت، اخلاق و قانون در طب مکمل و جایگاه طب مکمل در سلامت زنان، سالمندان و بالغین اشاره کرد.
دبیر اجرایی این همایش درخصوص شرکت کنندگان در این کنگره عنوان کرد: کلیه متخصصین و اعضاء هئیت علمی گروه پزشکی، پرستاری، مامایی و پیرا پزشکی سراسر کشور در این کنگره شرکت می کنند و برای شرکت کنندگان امتیاز باز آموزی در نظر گرفته شده ولی هنوز میزان آن مشخص نشده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات برای استفاده در این کنگره ۱۵ شهریور می باشد و گفتنی است که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه علوم پزشکی اراک مراجعه کنند./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.