اولین گل نیکبخت در بازگشت به استقلال/ آبی ها منتخب کرج را بردند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تیم فوتبال استقلال بدون ملی پوشانش و با جمعی از یاران تازه و یاران تستی توانست از سد منتخب کرج بگذرد.

به گزارش ممتاز؛ استقلال در این بازی با ترکیب اولیه ستقلال در این دیدار با ترکیب اولیه سیدحسین حسینی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، مهران قاسمی، علیرضا نیکبخت واحدی، محمد قاضی، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، فردین عابدینی، یاسین، صادق سرخیل(بازیکن تستی) به میدان رفت. این تیم البته در ادامه بازی تعویض هایی هم داشت. ملی پوشان آبی ها در این بازی غایب بودند و رحمتی هم تنها با بابازاده تمرین کرد.  

نیکبخت در این بازی از سوی طرفداران استقلال تشویق شد و انگار حرف های قلعه نویی برای وساطت حضور این بازیکن در تیم جواب داده و او توانسته با هواداران تیمش به تعامل برسد. او بعد از گلی که زد با مشت به سینه اش می کوبید تا بگوید هواداران آبی در قلبش جای دارند. البته حتما خودش هم می داند زمانی که گفته بود زیبا ترین گلش گلی بوده که به استقلال زده ، کمی بسیاره روی کرده است و حالا دارد لطف مربی استقلال برای این فرصت دوباره را جبران می کند. 

دیگر گل استقلال را هم بازیکنی جوان به اسم احسان پیرهادی زده است. تعدادی از بازیکنان حاضر در تمرین استقلال را حتی مسئولان تیم هم نمی شناختند چون قلعه نویی قصد دارد به جوان ها شانس بدهد تا شاید از میان شان پدیده دیگری مثل فردین عابدینی پیدا کند.

نکته جالب تیم منتخب کرج حضور مهدی هاشمی نسب بود که خوب هم برای این تیم بازی می کرد. استقلالی ها در این بازی تمرینی درحالی که نزدیک به ۱۰۰۰ تماشاگر داشتند ، لباس فسفری تمرین به تن داشتند و کرجی ها آبی پوشیده بودند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.