اولیویرا: در لیگ کار سختی داریم/ بعد از نفت به جام حذفی فکر می‌کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

سرمربی تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران با ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: از این که بار دیگر به تبریز و ایران برگشته‌ام، خوشحالم. دلیل برگشتن من به اینجا محبت مردم بود. یک هفته‌ است که به تبریز آمده‌ام و بعد از دو‌، سه روز که به اینجا آمده بودم، بازی سختی جلوی فولاد داشتیم و توانستیم با پیروزی در آن دیدار به فینال برسیم. در لیگ کار سختی را داریم و خوشحالیم که در حذفی به فینال رسیدیم. به طور قطع بازی فینال برابر مس کرمان بازی بسیار سختی خواهد بود. ما سه بازی خارج از خانه داریم که با تیم‌های صدرنشین است و دو بازی داخل خانه هم داریم و البته بازی‌های آسیایی هم پیش روی ماست.

 وی افزود: وقتی پارسال برای اولین بار به تبریز آمدم با خودم انگیزه و شور و نشاط زیادی داشتم. همین الان هم با همان فاکتورها به اینجا آمده‌ام و با خودم همان چیزهایی که قبلا داشته‌ام را به همراه آورده‌ام. تجربه به عنوان یک مربی، تجربه به عنوان یک بازیکن برای بهتر شدن چیزی است که با خودم به اینجا آورده‌ام.

 سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: فردا تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. ما در تمرینات تلاش زیادی می‌کنیم تا با بازیکنان به اهدافمان برسیم. در فاصله گذشته آقای باغ آبادی تلاش کردند تا تیم را حفظ کنند و الان ایشان دست راست من هستند، اما تمرکز ما روی بازی فردا است.

 اولیویرا در پاسخ به سوالی مبنی بر این که دیدار فردای تیمش را فدای جام حذفی می‌کند، گفت: الان بر روی بازی فردا متمرکزم. بعد از آن بازی به فینال فکر می‌کنیم. بازی فینال چیزی نیست که همیشه تکرار شود. مطمئن باشید بازی با مس، بازی متفاوتی می‌شود. شاید روی کاغذ همه می‌گفتند شانس فینالیست شدن مال استقلال و فولاد است ‌اما این گونه نشد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.