اولیویرا: فوتبال همیشه عادلانه نیست/ همچنان شانس داریم

۲۱فروردین۱۳،

Rouhollah Vahdati-7-66.jpg

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش برابر پیروزی همه کار کرد و شکست تیمش عادلانه نبود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر الشباب عربستان دربارهٔ این دیدار گفت: نمی‌دانستم الشباب چگونه بازی خواهد کرد. در نیمه اول تهاجمی بودیم. ولی در نیمه دوم ما همه سعی و تلاش‌مان را کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم و در لحظات آخر با یک ضربه تیم الشباب گل خوردیم که در ضد حمله بود. من فکر می‌کنم نتیجه بازی عادلانه نبود. ولی ما باختیم. برای دو بازی بعدی مبارزه خواهیم کرد تا به مرحله بعد برویم. با این حال از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و از آن‌ها راضی هستم. یک لحظه اشتباهی اتفاق افتاد. بازیکنان ما خوب جنگیدند و خوب کار کردند و باید به خانه‌هایشان بروند و برای بازی بعد خودشان را آماده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خستگی از بازی‌های قبلی سبب شکست امروز شد؟ گفت: هر بازی داستان خود را دارد. ما یک هفته بیشتر نیست تمرین می‌کنیم و توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم ولی در نیمه دوم نتوانستیم آن طور که باید بازی کنیم. در این دیدار نیز تیم الشباب بسته بازی کرده و از ضد حملات استفاده کرد. همچنین دروازه‌بان حریف چند موقعیت خوب را از ما گرفت.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر نیمکت‌نشینی دهنوی و ابراهیمی و حضور دهنوی به عنوان بازیکن تعویضی در این دیدار گفت: تراکتور برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و نباید به این چیزها توجه کرد، شما می‌دانید ۵ بازی دیگر مانده است. در ضمن شما می‌دانید که چرا ابراهیمی بازی نکرد؟

خبرنگار پرسش کننده گفت به سبب مصاحبه علیه باشگاه، که اولیویرا از این پاسخ او ناراحت شد و برخورد کلامی کوچکی بین خبرنگار و سرمربی تراکتورسازی پیش آمد.

وی دربارهٔ بازی آینده تیمش در لیگ برتر هم گفت: بازی که مقابل فولاد داریم بسیار مهم است. من از تیمم می‌خواهم که خوب کار کند. درآسیا همچنان شانس داریم و می‌خواهیم برابر الجیش بازی کنیم. باید ببینیم ۲۴ آوریل چگونه خواهد شد. من فکر می‌کنم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و طبیعتا ما بعد از بازی با فولاد دو بازی دیگر در لیگ قهرمانان خواهیم داشت که در یکی از آن‌ها میزبان هستیم و دیگری در ابوظبی برگزار خواهد شد. ما یک هفته پیش در ریاض باختیم. امروز خوب بودیم و برای بردن بازی کردیم ولی فوتبال همیشه عادلانه نیست. ما با این شرایط باید بسازیم چه عادلانه باشد و چه نباشد. اگر ما امروز در شرایط خوب‌مان بودیم و تیم ما خود را خوب نشان می‌داد می‌توانستیم نتیجه بگیریم. البته ما همه کار کردیم تا به نتیجه برسیم اما فکر می‌کنم باید گلر الشباب بهترین بازیکن زمین شناخته شود. من از کارکرد بازیکنانم راضی هستم و از آن‌ها ایراد نمی‌گیرم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.