اول بیمه مسافرتی بخرید، بعد به سفر بروید

۲۸ام بهمن ،

بینا- با توجه به اینکه برای سفر کردن بودجه مشخصی می بایست در نظر گرفته شود، هزینه کردن برای مواردی همچون هزینه های پزشکی، تاخیر در پرواز هواپیما و یا گم شدن چمدانها در پرواز برای هموطنان مقرون به صرفه نیست و به همین سبب استفاده از بیمه مسافرتی در طی سفر ضروری است تا با توجه به هزینه های سفر، پول خود را صرف مواردی که هزینه های آن از طریق بیمه مسافرتی قابل پوشش است نکنند.
به گزارش بینا، امیر مهدی ابراهیمیان مدیر فروش ،بیمه سامان با بیان این مطلب افزود : برای سفر به کشورهای اروپایی مردم برای اخذ ویزا باید از بیمه مسافرتی استفاده کنند. درحالی که اجبار و منع قانونی در خصوص کشورهایی نظیر ترکیه ،دوبی،ارمنستان وجود ندارد و به همین سبب بخشی از هموطنان نیز از بیمه نامه مسافرتی در سفر به این کشورها استفاده نمی کنند. وی به وجود مزیت های    بیمه های مسافرتی اشاره کرد و افزود: پرداخت هزینه های خسارت بصورت مستقیم به مراکز درمان (Direct Billing) در سراسر جهان و عدم نیاز بیمه گذار به پرداخت هزینه ها در سفر، کمک رسانی از طریق اپراتور و مرکز تماس تلفنی ۲۴ ساعته فارسی زبان در کشور، پیگیری خسارات از طریق شعب بیمه سامان و عدم نیاز به پیگیری امور از طریق شرکتهای خارجی از خدمات ویژه  بیمه مسافرتی سامان به هموطنان عزیز می باشد.
گفتنی است مسافران و علاقه مندان به حوزه گردشگری و سفر برای کسب اطلاعات بیشتر ، و تهیه بیمه مسافرتی سامان    می توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۸۹۴۳-۰۲۱ تماس گرفته و یا به نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسر کشور و یا با مراجعه به بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.