اول تیر، آغاز ثبت نام در جشنواره و نمایشگاه ملی “علم تا عمل”

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۱:۲۱:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا -مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی “علم تا عمل” همزمان با هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،میکاییل جمال‌پور زمان برگزاری این جشنواره را ۵ تا ۸ شهریور سال جاری اعلام کرد و افزود: آذربایجان شرقی بر اساس آیین نامه اجرایی جشنواره در گروه نخست طبقه بندی استان ها قرار دارد و سهم استان در معرفی طرح های برتر به این جشنواره و نمایشگاه، ۶۰ طرح تعیین شده است.
وی با بیان این که فرایند فراخوان، انتخاب و رتبه بندی طرح ها در استانی به کارگروه های پژوهش، فناوری و تحول اداری استان ها واگذار شده است، افزود: صاحبان حقیقی و حقوقی این طرح ها در سطح استان آذربایجان شرقی می توانند از تاریخ اول تیر ماه با مراجعه به سامانه جامعه جشنواره به نشانی اینترنتی www.festival.isti.ir، نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.
به گفته جمال پور مهلت ثبت نام در این جشنواره تا روز ۲۵ تیر اعلام شده است و انتظار می رود صاحبان طرح ها برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در روز داوری و اعلام نتایج، در اسرع وقت به سایت اعلام شده مراجعه و ثبت نام کنند.
مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری در ادامه با بیان این که به طرح های برتر جشنواره ملی علم تا عمل، تسهیلات کلان اعطا می شود، گفت: در این جشنواره علاوه بر شناسایی و معرفی دستاوردهای پیشرفته مراکز پژوهشی، دستگاه های اجرایی ، شرکت های دولتی و شرکت های دانش بنیان غیردولتی، دستاوردهای ارایه شده در سطح ملی نیز رتبه بندی می شوند.
لازم به یادآوری است که در دومین جشنواره ملی “علم تا عمل”، استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر و نمونه انتخاب شده بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۳۲۱۰۵۲۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.