او نه سابقه انقلابی دارد نه مدیریت اجرایی کرده است!/ تخریب ولایتی توسط پایگاه اینترنتی محسن رضایی

۱۱اردیبهشت،

پیشنهاد میشود :

او نه سابقه انقلابی دارد نه مدیریت اجرایی کرده است!/ تخریب ولایتی توسط پایگاه اینترنتی محسن رضایی

سایت تابناک که پایگاه اینترنتی اصلی محسن رضایی به شمار می آید،نوشت:

علی اکبر ولایتی، در پاسخ به سئوالی دربارهٔ مصمم بودنش برای حضور در انتخابات گفته است که: باید بگویم تا آخر هستم. وی سبب اصرارش برای حضور درانتخابات آتی را وضعیت بد اقتصادی، معیشتی و روابط خارجی دانست و تصریح کرد: معتقدم در بین تمامی کاندیداها هم از تجربه بیشتری برخوردارم! و بر این باورم که این کار از عهده بنده بر می آید.

اگر چه تردید های بسیاری دربارهٔ تجربه بیشتر وی در بین کاندیداها وجود دارد.مثلا در سابقه آقای ولایتی چندان سابقه مبارزاتی به چشم نمی خورد و تازه پس از پیروزی انقلاب است که وی به جمع سیاستمداران انقلابی می پیوندد و از آن مهم تر سابقه جهاد است که در این زمینه هم دست آقای ولایتی خالی است. تجربه مدیریت کلان هم در سابقه آقای ولایتی دیده نمی شود؛ بر عهده داشتن چند دوره وزارت وزارتخانه ای که اداره آن به صورت حاکمیتی است ، مدیریت در سطح کلان محسوب نمی شود.

اما صرفنظر از اما و اگر هایی که دربارهٔ ادعای علی اکبر ولایتی دربارهٔ تجربه خودش وجود دارد، اینکه آقای ولایتی خود را صاحب صلاحیت برای اداره کشور می داند، احتمالا بدین معناست که دیگر اعضای ائتلاف را نمی داند و این شاید بوی الرحمن ائتلافی باشد که از ابتدا بسته آمد و بسته هم خواهد رفت.

 

نظراتی که حاوی توهین است، منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) اجتناب نمایید.
نظرات دارای صفحه بندی می باشند. لطفاً باقی صفحات را هم ملاحظه نمایید

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.