ایازی: جشنواره تفریحات ورزشی گامی در جهت رفع نیاز شهروندان است

یکشنبه ۴ تیر – ۰۴:۴۰:۴۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، برگزاری جشنواره‌های ورزشی – تفریحی را اقدامی در راستای پاسخ به نیاز شهروندان بیان کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، سید محمدهادی ایازی در مراسم افتتاحیه جشنواره‌های ورزشی – تفریحی تابستانه به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها رفع نیاز شهروندان اعم از تفریح، نشاط و سلامت جسمی و روحی است.
وی با بیان این مطلب که یکی از دغدغه‌های مسئولین شهرداری در حوزه فرهنگی و اجتماعی ایجاد فضای مناسب و سالم تفریحی برای شهروندان است، اظهار داشت: برآنیم که در ماه مبارک شعبان جشنواره‌های تفریحی – ورزشی را با بیش از ۷۰ نوع فعالیت ورزشی در ۲۲ بوستان از مناطق ۲۲گانه تهران به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین ساکنین پایتخت برگزار کنیم.
ایازی با اشاره به تنوع فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در جشنواره‌های تابستانه، افزود: کلیه پایتخت‌نشینان اعم از کودکان، نوجوانان و حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانند در جشنواره مذکور به بازی و تفریح بپردازند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، گسترش ورزش شهروندی و تفریحات ورزشی را یکی از وظایف سازمان ورزش شهرداری تهران برشمرد و تصریح کرد: این سازمان در دو سال اخیر به نحو شایسته‌ای مقوله ورزش و تفریحات را در سطح تهران گسترده است.
وی مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف و حضور آنها را دلیلی بر بالا رفتن کیفیت خدمات قابل ارائه به شهروندان دانست و گفت: ساکنین تهران با حضور پر شور در جشنواره رازی در سال ۸۹ و جشنواره آزادگان در سال ۹۰ مسئولین را به گسترش جغرافیایی جشنواره‌های تفریحی و ورزشی در سطح مناطق ۲۲گانه تهران واداشتند و این امر خود نشان از مدیریت شهر به دست شهروندان است.
ایازی ادامه داد: برپایی جشنواره‌های تفریحی – ورزشی تابستانه، علاوه بر ایجاد فضایی سالم برای تفریح خانواده‌ها، کمکی برای مسئولین در جهت شناخت جزیی‌ترین نیازهای شهروندان است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گسترش ورزش و تفریحات ورزشی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز ارتقای سلامت روحی و جسمی افراد بسیار مؤثر خواند و از اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران در پرپایی این گونه جشنواره‌ها ابراز خرسندی کرد.
وی در پایان با نوید تابستانی پرهیجان و شاد برای شهروندان تهرانی، پایتخت‌نشینان را برای حضور در جشنواره‌های تفریحی و ورزشی تابستانه فرا خواند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۶۴۰۴۱۷۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.