ایبراهیموویچ:‌آینده ما در لیگ قهرمانان روشن است

  زلاتان ایبراهیموویچ که تابستان سال جاری از آ.ث‌میلان ایتالیا به قلب فرانسه و تیم پاریسی نقل مکان کرد، شب گذشته در جدال خارج از خانه با لیل، نگین انگشت‌نمای تیمش بود.

وی موفق شد پس از سه تساوی این تیم، در این بازی از هفته چهارم دو گل بزند تا عاملی اساسی در کسب اولین «سه امتیاز»‌ متمول‌های سن‌ژرمنی شود.

«ایبرا» ‌پس از این پیکار در گفت‌وگویی با شبکه کانال پلاس اظهار داشت: درست است ۲ گل به لیل زدم، اما گمان نکنم بازیکن برتر باشم. ما ۱۱ نفر تحت عنوان سن‌ژرمن در زمین بودیم که همه نقش مستقیم در گلزنی داشتند. همه تلاش کردیم و با هم به این موفقیت رسیدیم. مطمئن باشید اگر هم‌تیمی‌هایم نبودند تا برایم موقعیت خلق کنند، نمی‌توانستم دو گل بزنم.

مشروح مصاحبه وی به این شرح است:

*آقای ابراهیموویچ، برداشت شما پس از پیروزی در خانه لیل چیست؟

بازی خوبی بود. مجبور بودیم برنده از زمین خارج شویم که اعتمادبنفس لازم را برای ادامه بازی‌ها کسب کنیم. در این دیدار صددرصد آماده نبوده و بی عیب ظاهر نشدیم. اما معتقدم چون برای بازی‌های بعدی، داشتن اعتماد بنفس‌، فوق العاده مهم بود، باید برنده می‌شدیم. از این گذشته رقابت با تیمی به قدرتمندی لیل، در خانه‌اش کار ساده‌ای نبود. ما مقابل بوردو بدشانس بودیم. اما خوشبختانه این بار چهره تیمی بداقبال را نداشتیم. این اولین برد ما در فصل جاری بود که سه امتیاز را به اندوخته‌مان اضافه کرد.

* با دو گلی که زدید، بازیکن برتر میدان شدید.

درست است دو گل به لیل زدم، اما گمان نکنم بازیکن برتر باشم. ما ۱۱ نفر تحت عنوان سن‌ژرمن در زمین بودیم که همه نقش مستقیم در گلزنی داشتند. همه تلاش کردیم و با هم به این موفقیت رسیدیم. مطمئن باشید اگر هم‌تیمی‌هایم نبودند که تلاش کنند و برایم موقعیت خلق کنند، نمی‌توانستم دو گل بزنم.

*از نظر بدنی پس از این برد چه احساسی دارید؟

هنوز هم کمی از ناحیه پا احساس درد می‌کنم. اما دوست ندارم در این موقعیت گلایه و شکایتی کنم. بازیکن حرفه‌ای که نباید از چیزی شاکی باشد. حتی در این وضعیت نیز در خدمت تیمم هستم. به میدان می‌روم و تلاش می‌کنم صد در صد توانم را خرج کنم.

*بخت پاری‌سن‌ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا چگونه می‌بینید؟

از همه امکانات و قابلیت‌هایمان در این جام استفاده خواهیم کرد. تیم نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده است. سن‌ژرمن پس از سال‌ها غیبت خودش را در چنین تورنمنت مهمی می‌بیند. در وهله نخست برای ما این یک تجربه ارزشمند است. از طرفی باید توجه کرد تیم از نو ساخته شده و جدید است. ما اکنون در مرحله کسب شناخت هر چه بیشتر از هم برای رسیدن به یکپارچگی تیمی و هماهنگی آرمانی هستیم. بطور کلی فکر می‌کنم تیم در مسیر خوبی قدم بر می‌دارد. آینده تیم را در پیکارهای گوناگون از جمله لیگ قهرمانان روشن می‌بینم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.