ایجاد شبکه توزیع مویرگی نرم‌افزار

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌‎های دیجیتال از راه‌اندازی شبکه توزیع مویرگی نرم‌افزار در کشور به منظور تسهیل دسترسی مردم به نرم‌افزارهای مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، محمد صادق افراسیابی از ایجاد شبکه توزیع مویرگی نرم‌افزار در کشور ظرف روزهای آینده خبرداد و گفت: هدف مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، توزیع نرم‌افزارهای تولید ملی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب یک شبکه توزیع منسجم است تا دسترسی عموم مردم به این نرم‌افزارها تسهیل شود.
معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: همچنین فروشگاه مجازی e-bazar نیز در آینده نزدیک با همکاری مشترک مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار خواهد کرد.
وی اظهار داشت: طرح دیگر در حوزه توزیع گسترده نرم‌افزارهای دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه‌اندا‌زی سایت توزیع نرم‌افزار در قالب یک پورتال ملی است که امکان سفارش الکترونیکی نرم‌افزار را از سوی مردم فراهم می‌آورد، ضمن اینکه نرم‌افزار خریداری شده نیز در اسرع وقت، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.