ایجاد ظرفیت برای بورس معلمان و اساتید سما

جام جم آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باید برای بورس کردن معلمان و اساتید آموزشکده های سما در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد ایجاد ظرفیت شود.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری آنا، فرهاد دانشجو در دوازدهمین گردهمایی سراسری روسای آموزشکده های فنی و حرفه ای (سما) با بیان اینکه وجود بیش از ۶۳۰ مرکز آموزشی و حضور بیش از ۵۰ هزار دانش آموز و ۹۰ هزار دانشجو و بیش از ۱۰۰ آموزشکده نشان دهنده رشد علمی سازمان سما است گفت:سازمان سما باید به ارتقای کیفیت بنگرد و نهادینه کردن تحقیق و آموزش میان دانش آموزان یکی از این راهها است.

وی افزود:فرهنگ دینی و اسلامی همراه با ارتقای کیفیت در آموزش باید به دقت نگریسته شود ضمن اینکه فضاهای ساخته شده برای آموزشکده های سما باید همچنان فعال بوده بلکه افزایش نیز بیابد.

دانشجو با اشاره به برآوردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی و در راه بودن موج دوم متقاضیان تحصیل در دوره های آموزش عالی گفت: ظرفیت های جدیدی باید ایجاد شود.

وی تصریح کرد:سیاست عقد قراردادهای یک ساله با اساتید و معلمان مناسب بود اما اکنون شرایط عوض شده است و بنابراین باید پس از یک دوره ۵ ساله برای کارمندان و اعضای هیات علمی آموزشکده های سما،امنیت شغلی پایدار فراهم شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.