ایجاد فضای تخریب سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد

۱۸فروردین۱۳،

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: کاندیداهایی که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند فقط به طرح توانمندی‌ها و برنامه‌های خود برای اداره کشور بسنده کرده و از تخریب رقبای انتخاباتی خود پرهیز کنند.

 “حمیدرضا جعفریان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق سیاسی کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: اخلاق‌مداری و تقوا یکی از ملزومات اولیه هر فردی است که خود را لایق پذیرش بالاترین سمت سیاسی کشور می‌داند. لذا کاندیداها در شعارهای انتخاباتی خود به این مهم توجه ویژه داشته باشند که مردم اخلاق را به عنوان مهم‌ترین شاخصه یک رئیس جمهور در نظر دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: کاندیداهایی که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند فقط به طرح توانمندی‌ها و برنامه‌های خود برای اداره کشور بسنده کرده و از تخریب رقبای انتخاباتی خود پرهیز کنند؛ چرا که فضای تخریب، سلامت سیاسی کشور را با مخاطره روبرو کرده و شور و نشاط انتخاباتی را از بین می‌برد.

این فعال دانشجویی تبعیت از رهبری را راهکار برقراری تعادل در رفتار سیاسی عنوان کرد و گفت: کاندیداهای انتخاباتی این اصل مهم را در نظر داشته باشند که پرورش اخلاق سیاسی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری امکان پذیر خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: پیشنهاد ما به نامزدهای انتخاباتی این است که به رهنمودهای اندیشمندانه مقام ولایت توجه کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چرا که اخلاق‌مداری سیاسی خواسته قلبی ملت ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.