ایجاد مرکز مبادلات ارزی اثر مثبتی بر تولید و کاهش تورم خواهد داشت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مرکز مبادلات دارندگان و متقاضیان ارز اثر مثبتی بر عرصه تولید و کاهش تورم خواهد داشت بر ضرورت همراهی تمام مسئولان و دستگاهها دراین شرایط تاکید کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛‌ « محمدرضا خان محمدی» ضمن ابراز قدردانی از این اقدام وزارت صنعت،معدن و تجارت و بانک مرکزی در راستای ایجاد این مرکز افزود: این مرکز محیطی امن برای تبادل مبادلات ارزی برای صادر کنندگان و واردکنندگان را فراهم می‌کند.

نماینده ابهر و خرم دره افزود: تامین وخرید و فروش ارز در یک محیط سالم و مطمئن می‌تواند تلاطمات بی مورد بازار در عرصه ارز را برهم زند و ثبات را  ارزی را بر بازار حاکم کند.

این نماینده مجلس همچنین ابراز امیدواری کرد با این اقدام بتوانیم  به سمت ایجاد ارزش افزوده پول ملی نسبت به ارز ودلار حرکت کنیم.

وی گفت: شکل‌گیری این مرکز می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که اگر ارزهایی که برحسب سلیقه افراد در عرصه تولید و یا گردش ارزی قرار نگرفته‌اند و احیاناً در خانه ها نگهداری شده اند به بازار سرازیر شده و اثر مثبت خود را  برعرصه تولید و کاهش تورم  به دنبال داشته باشند./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.