ایجاد چند دانشگاه ویژه دختران در چند استان

دانشگاه

معاون اداری مالی و منابع انسانی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از ایجاد چند دانشگاه تک جنستی ویژه دختران در استان های کشور خبرداد .

واحد مرکزی خبر: علی اکبرمتکان در حاشیه نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ، در مصاحبه با خبرنگار ما افزود : دانشگاه دخترانه نهاوند و دانشگاه دخترانه حضرت معصومه هم اکنون دانشجو پذیرفته اند و دانشگاه دخترانه کوثر نیز از امسال دانشجو می پذیرد.

وی گفت‌:پردیس دخترانه دانشگاه کاشان نیز در چند رشته دانشجو پذیرفته است و دانشگاه بهار همدان ، دانشگاه نرجس خاتون رفسنجان و دانشگاه جامع دخترانه البرز نیز اقدام به پذیرش دانشجو می کنند .

معاون اداری مالی و منابع انسانی وزارت علوم ،‌تحقیقات و فناوری افزود: هشت دانشکده اقماری دخترانه نیز امسال ایجاد شده است و درحال صادر کردن مجوز چند دانشگاه دیگر دخترانه از جمله دانشگاه سمنان و دانشگاه میناب هرمزگان هستیم .

متکان گفت: تمام امکانات، زمین و ساختمان مورد نیاز این دانشگاه ها با استفاده از امکانات استان ها و کمک مردم فراهم شده است و این روند ادامه دارد .

وی همچنین درباره متمرکز شدن دانشگاه خواجه نصیر طوسی نیزافزود: مشکلاتی حل نشده باقی مانده است و اگر حل شود این دانشگاه در شمال شرق تهران متمرکز می شود .

نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور امروز در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.


اخبار دانشگاه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.