«ایده» میزبان نمایشگاه گروهی تصویرگری

۰۸خردادماه،

به گزارش سینما پرس، در این نمایشگاه گروهی آثار تصویرگری؛ هما رستمی، هدی جزایری، شیدا تیزفهم، ویدا گوهرجو، زینب ابدی، فاطمه ملک، الناز تعصب، محدثه رمضانی، مهدیه قاسمی، سپیده عابدینی و عباس خانقلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه شامل آثار برگزیده هنرجویان مدرسه ایده است که تحت آموزش پژمان رحیمی‌زاده هدایت شده‌اند. در این نمایشگاه که با موضوع آزاد برگزار می‌شود ۵۰ اثر از این هنرمندان جوان به نمایش در خواهد آمد.

پژمان رحیمی‌زاده، کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری که جوایز مختلفی از جمله؛ دریافت دیپلم افتخار تصویرگری از مسابقه تصویرگران آسیایی، ژاپن (BAIJ)، دریافت دیپلم افتخار تصویرگری از مسابقه بین‌المللی کتاب‌های نوجوانان (IBBY) ، برنده جایزه و دیپلم افتخار تصویرگری کتاب از جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، برنده جایزه ویژه و لوح افتخار از پنجمین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان گرافیک، برنده جایزه و قلم بلورین تصویرگری از ششمین جشنواره مطبوعات کشور، برنده جایزه اول و دیپلم افتخار تصویرگری از ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، برنده جایزه اول و لوح افتخار از جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، برنده جایزه اول و لوح تقدیر طراحی جلد از دهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس، برنده جایزه و لوح سپاس طراحی جلد از اولین جشنواره پایداری، برنده جایزه و تندیس طراحی پوستر از اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی مقاومت، دریافت لوح تشویق از دومین دوسالانه بین‌المللی پوستر جهان اسلام، برنده جایزه و تندیس طراحی جلد از پانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس و….. در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین گالری ایده از مهرماه سال ۱۳۸۸ با هدف معرفی هنرمندان جوان با استعداد ایرانی و تشویق و حمایت از کوشش آنان, معرفی آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران و ارایه خدمات مشاوره و کارشناسی آثار هنری فعالیت خود را آغاز کرده است. این نگارخانه تلاش دارد با عرضه آثار هنرمندان حرفه‌ای و همچنین با معرفی و نمایش آثار هنرمندان جوان و استعدادهای نو، مسیر شکوفائی و پیشرفت استعدادهای جوان را فراهم کند.

گالری ایده که به تکنولوژی پیشرفته مجهز شده است، با ایجاد تجربه ای نوین برای بازدیدکنندگان تمامی شاخه‌های هنرهای تجسمی اعم از نقاشی، مجسمه، عکاسی، خطاطی، کاریکاتور، هنرهای مفهومی، نگارگری، نمایش فیلم و چیدمان را فراهم می‌سازد. 

لازم به یادآوری است، نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان ایده ساعت ۱۶ روز جمعه دهم خرداماه افتتاح و تا ۲۲ خردادماه در گالری و آموزشگاه تخصصی ایده واقع در کریمخان زند, خیابان خردمند شمالی, خیابان هجدهم, شماره ۲۶ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/ص/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.