ایرانسل گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ و سطح A مدیریت موفق و خلاق دریافت کرد

ایرانسل گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ و سطح A مدیریت موفق و خلاق دریافت کرد

گواهینامه بین‌المللی ISO 10004 در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و گواهینامه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق با سطح A به برخی از شرکت‌ها اهدا شد.

به گزارش ایسنا، این جایزه ملی و گواهینامه بین‌المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری در آن، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، با تکیه بر ۹ شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله اعطا می‌شود.

سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور برگزار شد.

این مراسم با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمعی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم ۷ مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا دریافت کردند. ایرانسل هم به عنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO.10004:2010 از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.