ایرانپور: وزیر کشاورزی استیضاح می‌شود

در صورت برآورده‌نشدن انتظارات نمایندگان ملت

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه طی جلساتی که با وزیر کشاورزی داشتیم مقرر شد که فرصت دو هفته‌ای به وی داده شود، گفت:‌ در صورتی‌که خلیلیان در فرصت دوهفته‌ای اقدام عملی در حوزه تخصصی خود انجام ندهد، استیضاح وی در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

علی ایرانپور نماینده مردم اصفهان و مبارکه در مجلس در گفتگو  با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح سرنوشت استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی گفت: طی جلساتی که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم مقرر شد که فرصت دو هفته‌ای به وی داده شود و در صورتی‌که خلیلیان در فرصت دوهفته‌ای اقدام عملی در حوزه تخصصی خود انجام ندهد، استیضاح وی در دستور کار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: بهارستان با رصد اقدامات خلیلیان در آینده نزدیک به جمع‌بندی نهایی در خصوص استیضاح و یا عدم استیضاح وزیر کشاورزی خواهد رسید .

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون دو دیدگاه در خصوص استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون وجود دارد، تصریح کرد: گروهی از نمایندگان معتقدند که استیضاح خلیلیان در این مقطع و در زمانی‌که عمر دولت دهم رو به پایان است، لزومی ندارد و همچنین گروهی دیگر تاکید دارند زمان سپری‌شده از عمر دولت فعلی مهم نیست و مجلس باید به وظیفه قانونی خود در بازخواست وزرا در قبال عملکردشان عمل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استیضاح خلیلیان همچنان به قوت خود باقی است و اگر اعضای کمیسیون به جمع‌بندی مثبتی در خصوص نحوه فعالیت وزارت جهاد کشاورزی و نظارت این نهاد بر مواردی مانند گرانی‌ها نرسند، استیضاح وزیر در دستور کار پارلمان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.