ایران آمادگی مقابله با هر گونه تهدید سایبری را دارد

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: ایران آمادگی مقابله با هر گونه تهدید سایبری را دارد.

محمد رضا کاشفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای جدید غرب برای حمله سایبری به سایت های هسته ای ایران گفت: مدتی است که ایران در تهدید حملات سایبری قرار گرفته، حملاتی که بدون در دست داشتن سلاح با هدف ضربه به تاسیسات هسته ای کشور طراحی شده است.

وی با بیان اینکه غرب حمله سایبری را یکی از راهکارهای مقابله با ایران قرار داده است گفت: ایران آمادگی مقابله با هر گونه تهدید بدافزاری را دارد. چرا که دانشمندان ایرانی در ساخت و تولید ضد بد افزارها به توانایی‌های زیادی دست یافتند به طوری که می توانند آن‌ها را به کشورهای دیگر هم صادر کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: غرب با ترور دانشمندان هسته ای، ارسال قطعات آلوده، صدور قطع نامه ها، ‌تهدیدات سعی در متوقف کردن برنامه هسته ای ایران دارند.

کاشفی در پایان با اشاره به سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر خاطر نشان کرد: مجامع بین المللی نسبت به حملات غرب به سایت‌های هسته‌ای ایران سکوت کرده‌اند. چرا که این مجامع خود تحت نفوذ قدرت‌های برتر دنیا هستند و متهم کردن ایران از استفاده سلاح هسته ای را در برنامه خود دارند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.