ایران اجازه “بازی گوشی” به سردمداران غرب و اروپا را نمی‌دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: حرف‌های «قلدرمابانه» سر دادن سردمداران غرب و اروپا بیش از آن که نشانه قدرت آنها باشد تهی بودن آنها را می‌رساند و آنان به خوبی واقفند که جمهوری اسلامی ایران اجازه« بازی گوشی» به آنها نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (چهار شنبه ۴ مرداد ماه) خود بابیان این که مجلس به رهنمودهای کارگشای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهد گفت، تصریح کرد: در راستای بیانات رهبری در پایان مجلس هشتم قانون حمایت از تولید داخلی به تصویب رسید و در قانون بودجه سالانه ۹۱ نیز بسته‌های حمایتی را به تصویب رساندیم.
وی در ادامه افزود: مجلس نهم در راستای تولید حمایت از تولید،‌کشاورزی و غیره قوانینی را به تصویب خواهد رساند تا ضمن ایجاد اشتغال و افزایش تولید تاریکی‌های گرانی از بین برود و برای تحقق این مهم از هر گونه همکاری با سایر قوا استقبال خواهیم کرد و این اندیشه را با همت مضاعف دنبال می‌کنیم .
رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه  تمرکز به ساز و کارهای اقتصاد مقاومتی با حضور ملت پر توان ایران و ظرفیت بخش خصوصی به همراه قوای سه گانه جهت ایجاد سینرژی از ملزومات مهم می‌باشد، تصریح کرد: با ساماندهی و تدبیر متناسب با شرایط می‌توان همه ظرفیت‌های داخلی را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کرد که علاوه بر شکست دشمنان در بحث تحریم‌ها نوعی شکوفایی نیز ایجاد خواهد شد.
لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال تحریم‌های یک جانبه غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: هدف غرب صرفا استفاده از ابزار حقوق بشر است و منافع  آنها مبنای محاسبه درگیری‌هاست که در بحرین و سوریه این مهم به وضوح قابل رویت است.
 وی تصریح کرد: اگر سردمداران غرب و اروپا در حال حاضر حرف‌های قلدرمابانه سر می‌دهند بیش از آن که نشانه قدرت آنها باشد تهی بودن آنها را می‌رساند و البته به خوبی واقفند که جمهوری اسلامی ایران اجازه بازی گوشی به آنها نخواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شده بود که با کشور قدرتمندی مواجه است و به همین دلیل راه‌های دیگری را برای مقابله با کشورمان در پیش گرفت.
انتهای پیام/ب۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.