ایران از تهدیدهای آمریکا و اروپا هراسی ندارد

ایران از تهدیدهای غرب هراسی به خود راه نمی دهد و آزمایش موشکی اخیر این کشور نیز به روشنی همین را نشان می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون اینترنتی ترومپت دیلی، در حالی که آمریکایی ها مراسم سالگرد استقلال خود در چهارم ژوئیه را جشن می گرفتند ، احتمالا به رزمایشی هم که ایرانیان این هفته برگزار کردند نگاه می کردند.

این هفته ایران همچنین اعلام کرد که از عبور هر نفت کشی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند جلوگیری می کند. هرمز تنگه ای است که یک پنجم نفت دنیا از آن عبور می کند.

وی ادامه داد مساله اینجاست که ایران، به قول جول هیلیکر مقاله نویس ترومپت دیلی، دیگر از آمریکا یا اروپا نمی ترسد زیرا می داند که غربی ها فقط شعار می دهند و سر صدا راه می اندازند و توان انجام کاری را ندارند.

البته علت این امر نیز انتخابات آمریکا در ماه نوامبر نیست و حتی بعد از ماه نوامبر نیز رهبران غرب، به قدری درباره تاثیر احتمالی جنگ بر اقتصاد لرزان خود نگران هستند که از هر گونه رویارویی عقب می نشینند.

وی نوشته است که یک روز قبل از اجرایی شدن تحریم ها، آمریکا، چین و سنگاپور را از مجازات های خود معاف کرده است تا حمایت آنان را در فشار بر ایران به دست آورد.

در واقع واشنگتن به چین که یک پنجم نفت خود را از ایران تامین می کند معافیت داده است تا نفت خود را از این کشور خریداری کند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.