ایران از فناوری‌های هسته‌ای استفاده صلح‌آمیز می‌کند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: آمریکا و دولت اوباما در مورد مسئله هسته‌ای ایران iبه سمت دیدگاه‌های تفکری پیش خواهند رفت که اقتدار و قدرت بیشتری در دولت کنونی این کشور داشته باشد.

فواد ایزدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه پیروزی اوباما در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ در دولت اوباما دو تفکر عمده وجود دارد و اشخاصی که در بخش‌های مختلف سیاسی-امنیتی این دولت فعالیت دارند متعلق iبه یکی از این دو تفکر می باشند.

وی ادامه داد: تفکر اول معتقد است که مسئله هسته‌ای ایران باید مدیریت شده و  آمریکا نباید وارد جنگ با این کشور شود و تفکر دوم iبه دنبال افزایش و تشدید تحریم‌ها علیه ایران بوده تا این کشور را از طریق برخوردهای نظامی، وادار iبه تسلیم کند.

ایزدی با بیان اینکه درخواست غرب مبنی بر عدم دستیابی ایران iبه سلاح هسته‌ای است، افزود: ایران بارها اعلام کرده است که iبه هیچ عنوان در پی ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و از غنی‌سازی اورانیوم تنها iبه عنوان فناوری استفاده خواهد کرد.

این کارشناس مسائل آمریکا در پایان یادآور شد: آمریکا و دولت اوباما در مورد مسئله هسته‌ای ایران iبه سمت دیدگاه‌های تفکری پیش خواهد رفت که اقتدار و قدرت بیشتری در دولت کنونی این کشور داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.