ایران به راحتی می‌تواند به دور بعدی صعود کند

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفرانس مطبوعاتی مربیان تیم‌های ملی عمان و عراق از گروه B رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا امروز برگزار شد. این دو تیم فردا به مصاف هم می روند.

موافق عدلول سرمربی تیم ملی عراق در مورد هدف این تیم از حضور در این رقابت‌ها گفت: خیلی خوشحالم در این تورنمنت همراه سایر کشورها عربی در تهران حضور داریم. تیم ما از سطح خوبی برخوردار است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این تورنمنت جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه تیم ملی عراق چقدر به صعود به دور بعد امیدوار است، اظهار داشت: در این گروه تیم‌های خوبی حضور دارند و همه از شانس مساوی برخوردار هستند. تیمی که با هوش‌تر و با برنامه تر بازی کند مطمئنا می‌تواند به دور بعد صعود کند.

عدلول در خصوص اینکه با ایران در دور مقدماتی روبرو شدند، تیم ملی ایران را چطور دیده است، عنوان کرد: از تیم ایران آشنایی زیادی دارم. اخبار آنها را از اینترنت و تلویزیون دنبال کرده‌ام. ایران تیم توانا و قادری است که به راحتی می‌تواند به دور بعد صعود کند.

به گزارش فارس، پیت ون درهورپ سرمربی تیم ملی عمان در مورد حضور در مسابقات آسیایی گفت: هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است و برای رسیدن به این امر اردوی آمادگی در هلند برگزار کردیم. با تیم‌های ملی لیبی، تونس و موریتانی بازی کردیم. همچنین دیدارهای برابر تیم‌های ملی ژاپن و مکزیک انجام دادیم.آخرین اردوی خود را هم در کشور مجارستان برگزار کردیم.

وی در مورد شانس صعود عمان ازاین گروه عنوان کرد: قوی‌ترین تیم‌های این گروه عراق و استرالیا هستند که ساختار بسیار خوبی دارند. تایلند هم تیم بسیار خوبی است. از آنها شناخت کافی را داریم. امیدوارم بتوانیم از این گروه صعود کنیم اما فکر می‌کنم تمامی تیم‌ها به صورت مساوی شانس صعود داشته باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.